larzaforreal
Ny medlem
sweet, thx!
SM/SMR går bort direkt för mig p.g.a. utseendet men det är ju såklart upp till var och en. De verkar även vara relativt tunga, framförallt fram. Dessutom börjar de bli rätt gamla.
Ja smaken är ju som baken.. Dock tycker jag inte min -11 är speciellt gammal? Inte överdrivet tung för att vara en "tjockis". Slangar 1-2-3-4 utan problem. Självklart är det en annan hoj än enstånkorna men inget att räkna ut om man är intresserad av att åka nånstans än utanför 50 skyltarna. Dvs mera allround hoj..
Det går att köpa ett sådant här filterset med alla filter, oljesilar och lock till oljesilar men den går på nästa 500:-. Köp de två filtren lösa. Tyvärr medföljer bara o-ring till ena filtret. Det är ju direkt inga slitagedelar så håll bara reda på vilken o-ring du byter nu så byter du den andra o-ringen nästa gång du gör service.
Undrar även om någon vet vart man kan köpa dekaler till ktm smc smc-r? förutom de som ktm tillhanda håller?
Jaha nu har mitt tanklock börjat läcka igen....va fan ska man göra för att få skitet tätt!?!?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |