Har nu haft cykeln på service och dom lackerade någon givare i motorn (tror ja) som gjorde att "strypningen" på 2an och 3an försvan. Ingen större skillnad möjligt vis en liten liten. Dreva ner en kugg fram och de gjorde en del i dom lite högre hastigheterna mellan 60 och 130 tycker jag.
Mätaren går på garantin, men va ca 2 veckors leverans tid.
Gjort samma på min
Upplevde dock att det kändes lite bättre till en början med att ta bort strypningen på 1:an o 2:an men ingen wow kickar effekt
Det ska iallafall göra på sig det lilla.
Ang drevningen 1 kugg ner fram känns oxå trevligare.Men inte kan jag köra på slangen för det,jo lite i 1:an.Kapacitet finns iallafall då kompisen prova hojen och fick upp den i ett par st växlar utan större konster.Aja skitsamma för mig då jag inte så gärna spexar som en pajats och eventuellt framtida köpare får inte en sönder wheelad hoj
Kurviga ormslingrande vägar är det som gäller för mig,där tycker jag hojen gör sig trevlig.
Displayen byts på garantin och som du säger ca 1-2 veckors lev tid.
Som säljaren sa så tror han KTM skyndat på med displayerna och troligen åtgärdat problemet.Annars ger det dåligt rykte för märket.
Om inte annat så är det bara åter att hålla på att byta på garantin.De måste iallafall jobba på en bättre display.
Annars inga uppståda problem efter att rullat strax över 100 mil (förutom displayen)
Upplevde bakbromsen lite dålig innan 100 mila servicen men tycker den känns bättre nu,kanske har de justerat,smörjt upp nåt