kan va luft ventilen i tanklocket, sitter ju lixom längstbak längst ner när man kör på slangen i motsats till en vanlig tank... ta en slang och kläm på den på luftningsnippeln på tanklocket dra slangen in under sadeln fram mot luftburken så tror jag du slipper problemetEtt annat problem som uppstått är att de trycker ut bensin när man kör på slangen.
Ska du ha helsystem?
EDIT: Problemet löst!
Börjar med Dämpen bara, verkar inte vara värt att byta hela systemet.
kan va luft ventilen i tanklocket, sitter ju lixom längstbak längst ner när man kör på slangen i motsats till en vanlig tank... ta en slang och kläm på den på luftningsnippeln på tanklocket dra slangen in under sadeln fram mot luftburken så tror jag du slipper problemet
fråga till er som köpt svart plast..
fick min plast igår, sen när ja packa upp den idag så var i stort sett alla kåporna repade, inga stora men små små grå repor typ, och de var många enligt mig.. sen plastpåsarna somm kåporna kom i var de små hål i, precis som om de har blivit skickade med en massa andra reservdelar som gnuggat sig mot dem å repat...
Lämnade tillbaka dem idag, men då kändes de lite som ja blev idiotförklarad, han sa att de inte fanns något man kunde göra åt de.. att plasten lätt blev repig... men när man ser på påsarna att de e' under transporten de har hänt så vill man inte ha de.. nya kåor ska vara nya och repfria enligt mig.. sen om de lätt blir repigt när man använder dem e' en annan sak, då har man själv åstadkommit de ju...
Vad tycker ni?? är jag bara för gnällig eller har ja rätt?? försökte ha överseende så ja behöll en kylarkåpa som ja ansåg vara ok, bara en repa i den typ...
Tacksam för svar å åsikter...
Fetplasten blir ju repig 1 sekund efter att den kommit på cykeln.
Nytt ska dock vara nytt, är man petig så finns det ju ingen anledning att acceptera det, då kommer man bara störa sig på det.
De e' väl så ja känner med, vet att den blir repig lätt, men då har jag gjort de ju, inte kul att sätta på kåpor som e' repiga från lätt repade till svårt repade på hojen när de e' nya.. som uppkommit under transporten... hade de varit begagnade kunde man haft överseende ju..
Jag skulle gjort som du gjorde. Garanterat.
Då var man stolt ägare till en 690 Duke Riktigt fin hojj
Har fått på Acra och mappning nu. Kan inte säga att jag märker nån skillnad i draget. Men nu låter det i alla fall som den ska. Och fyra kilo lättare är den. Vilket är tur, eftersom jag blivit fyra kilo tyngre...
Grattis! Upp med bilder!
Har fått på Acra och mappning nu. Kan inte säga att jag märker nån skillnad i draget. Men nu låter det i alla fall som den ska. Och fyra kilo lättare är den. Vilket är tur, eftersom jag blivit fyra kilo tyngre...
SMC med Akra helsystem å tillhörande mappning bänkad i torsdags, hade 60.5hk och 62nm. Bör väl inte dröja allt för länge innan de kommer ngn lite mer racebetonad mappning?
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |