Vi åkte på Tuvängen i Södertälje.
Jag kommer fan! Några speciella tider eller bara lördagar?
Vi åkte på Tuvängen i Södertälje.
ser grymt ut är de bildämpare?
Borde man inte få dålig markfrigång med en sån klump under motorn?
Edit: Grymt snygg hoj
markfrigången är samma som med originaldämparen.
hojen är inte om-mappad än, det måste väl gå att anväda säg acra-mappningen eller? kan väl inte skilja så mycket? eller?
/mvh erik
Kan du wheela med din duke än ?
Haha! Jag är nybörjare. Just nu är den 25kw strypt men jag har inga problem med att koppla upp den på tvåan och köra en kanske 30 meter haha!
Imorgon så ska jag åka iväg och ta bort strypningen, förhoppningsvis åker akrapovic helsystem och k&n-filter på också. Kommer nog bli en jevla skillnad haha! Hur går det med din? Visst är Duken helt underbar?!
Det här är vad jag har fått lära mig (men observera att jag KAN minnas fel, så kolla med ett proffs!). Om man går från mycket dämpning till öppet system med originalmapp så händer inte så mycket med motorn. Om man däremot går från öppet-mappning och sätter dit originaldämp så brinner motorn upp. Alltså borde han kunna köra med den nya dämparen men utan att han får så mycket mer effekt.
En Acra-mapp borde nog funka, trots allt är det ju t.ex. samma mappning för Acra till SMC:n med och utan db-killer. Trots att det är skillnad i motstånd.
Okej! min e också stryp men kommer iaf 1 2 3 4 kanske 600 meter. Jag tycker den går bra. En grej som jag inte gilla var att framlampan åkte av när jag körde, rätt kasst att det ska hända sånt tycker jag! Hur går din då? vad har du varit uppe i för hastighet och har du nått gasres i ettan? Tänkte bara kolla om dom går lika.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|