Ok, kan lägga upp en bild på ramen senare, men den är inte så snygg längre.
Sågade med ett metallblad för att få ett fint snitt, det resulterade i att plexit smälte ihop efter bladet, fick såga skiten igen och på sista snittet sprack ena hörnet givet-jävla-vis. Fick limma på en support-bit, bara hoppas att det håller.
Har för mig att drevet kostar runt 300, monterade själv. Du bör ha en momentnyckel så att det blir rätt!
Tackar, japp ska bara hitta bultar som passar, dem är ju ganska grova och korta, inte en helt vanlig kombo. Har inte kört hojen efter monteringen än, men dem täcker området bra, bakom hojen. Speglarna är ju av vidvinkeltyp, så dem fångar upp mer än man tror. Men ser ju inte så mkt i org-speglarna ändå, vill mest ha koll på döda vinkeln, då funkar den här lösningen. Ev monterar jag dit ngn gummibussning om dem skakar för mkt, men dem ska inte ta ngn fartvind eftersom dem skyddas av handskydden.
Ngn rensat baken som jag (skylten upp mot baklyset) och fått till en snygg reflex-lösning, även en clean skyltbelysning vore kul att se! Funderar själv på reflextejp, men vet inte hur beständig den är. Kanske ngn diod-kille som belysning till skylten, men dem jag har sett är för klumpiga...