R1 racer
Stick i ögat!
690 smc White Edition
Det är a la durfus speciale edition
Upp med bilder så fort den är klar
690 smc White Edition
ja den funkar bra på cross banan med blev dock svettig som tusan lite tung.
Slänger in ett mobilfotto på hojen i ny vinterskrud
Porr! Vad fick du ge för dekalsatsen?
Inskickat av mj00dmixer
bänkningar jag har sett har visat lite mer på toppen med helsystem..... hade en sm innan och satt då klistrad framför ktmforum.co.uk
Supermoto här på forumet skrev:
Det måste varit bra lite skillnad?!
De tester jag gjort på Gälleråsen sa att det var i princip noll skillnad. Jag, med slipon, drog exakt (EXAKT) jämnt med en bajk med helsystem. Även KTM-meken jag hade till låns sa att det var försvinnande liten skillnad.
Känn Er lite smått lurade.
Klart ni sparar kanske några hekto iförsig på rörstumpen
ja bilden e ju edad ju hoppa inte riktigt så högt hehe så galen kan väll ingen va
du får ju inte avslöja sånt. jag tyckte det var förbannat kul
direkt när jag såg första hopp bilden så såg jag framför mig en 690 i två delar och en LG lika tyst som på åland efter möte med stängslet
ja fan att man inte har bild på den volten hehe
Förmodar att ni mår bra när ni ser era hojar i garaget!
vaknade du med huvet i röven igår eller???? vi snackar om 690 SM och och jag vet att bänkningar visat skillnad mellan helsystem och slipon SM har inte samma motorkaraktär som SMC/Enduro jag gissar på att det är PGA en annan Kam. så att du ens drar in den diskutionen här fattar jag inte. det har rätt många konstaterat att helsystem inte ger nåt särskilt men då kan jag säga HA! HA! till dig som åkte på en blåsning och fick betala 1200 spänn för en mappning som du inte tyckte gjorde så mkt... men ta reda på fakta bakom diskutionen innan du flippar lös med Ctrl-C
vad vet du om jag är jordnära eller ej, har kanske sagt två ord till varandra och onödiga inlägg, jo jo väldigt många va det spydigt att skriva grattis till en kille som blivit av med sin hoj???? det var ganska så ironiskt och alla behöver väl inte gråta och skriva förlåt för att världen é så grym????
och igår ville jag bara uttrycka mig om att du inte ska sitta och kopiera text och göra ett utlåtande om något som du inte fattar det var ett onödigt och spydigt inlägg så tji fick du....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|