Menar killen allvar . . . . Har motorn pajat eller är den stulen
Nej men allvarligt . droppar dom så i pris ???
Jag blev så sugen . så jag klev in och köpte utan prut och tjafs
iochförsig så köper man för att ha inte sälja
enda fördelen är att den blir inte lika stöldbegärlig . . . billig
Ja, JAG menar allvar. Den är varken stulen eller har skuren motor. Och ja, dom droppar i pris och visst fan har man ångest för det, men det går inte att göra nåt åt saken. Helst vill jag såklart ha 80, men det finns ingen som betalar det idag. Köparens marknad vettu...
Jag kommer inte att pruta en spänn på detta, hojen är lågmilad och i extremt bra skick. Bara utrustningen som följer med har ett listpris på säkert 25.000.
Har inget akut behov av pengar, dock finns det ställen där dom skulle göra sig bättre just nu.
Grymt bra pris
Hm jag skulle kanske aldrig köpt min,då hade jag köpt denna
Aja du blir säkert av med den,jag har då inte plats till fler hojar samt skulle även vilja ha enduro.
Förvisso köpte jag min med begagnad,rullat 84 mil för 72 tusen.
Fick svart kåpset till.
Och så fick jag glädje av sommaren
Hade dock servicen själv att bekosta samt slipon.
Slipon köpte jag av ett annat märke som jag iförsig tycker ger något skönare ljud än Akra samt utseende i jämförelse med en väns Akra burk men men smaken är olika och tur är väl det.
Det får ju ses som extremt bra pengar för tiden du köpte den. Jag gav runt 80 för min och de första 100 milen var ju ingen pulshöjare direkt.
Jag har lessnat på att åka mc, blir jämt att åka själv och det är inte kul i längden. Nu är vi ett par stycken som åker jet ski istället och det är betydligt roligare.
Last edited: