Antar att det är den här du menar med bara fälgarna (kompletta paketet här)!? Antingen läser du jäkligt dåligt eller så har de ändrat prisernaOkej då lite mer än 6000 kr såg jag nu men inte 10-15 tusen.
6965 kr så får du ett par svarta excel fälgar.
8499 kr ingår Bromsskivor,Däcklås,Fälgband,Drev,Alla skruvar till drev och skivor. Släta bromsskivor från CC. Vid beställning skriv i kommentar rutan vilken storlek på drevet ni vill ha.
http://hojbutiken.e-butik.se/
Gå in på KTM delar - hjul.
Om det är 25mm axel borde det gå att slöjda till distanser så att hjulet går att använda.Bakhjulslagren är 25mm invändigt på crosshjulen.Är du säker på att EXC-hjul passar på SMCn?
Jag är allt annat än säker, det är annan gaffel och annan sving. Jag testade montera hjul med sånna nav på min 690SM och fram hade det gått bra om man byggt lite distanser bara men bak skilde det 5mm på axeldiameter.
Antar att det är den här du menar med bara fälgarna (kompletta paketet här)!? Antingen läser du jäkligt dåligt eller så har de ändrat priserna
Är du säker på att EXC-hjul passar på SMCn?
Jag är allt annat än säker, det är annan gaffel och annan sving. Jag testade montera hjul med sånna nav på min 690SM och fram hade det gått bra om man byggt lite distanser bara men bak skilde det 5mm på axeldiameter. Nu har ju såklart inte SM och SMC samma sving men det är nåt att noga kolla upp innan man köper nåt som kommer kosta massor att fixa.
Bondenpaavo !
Det dära är PORR du kommer med och borde omedelbart bannas
Turen ser snuskigt härlig ut,ja nu önskar jag att även vi här nere i skåne haft massor av snö och rätt utrustning på hojarna.
Och vad har du lappat tanken med Är det nån form av carbon klistermärke? Snyggt blev det iallafall och trevligt med egna ideer och design
Sxv 550 är grym kan jag lova. Det skall väl vara ca 20 hästar mer än smc med lägre vikt.
Men så är det ju en race hoj också. Men jag tycker den passar bra på gatan ändå. Kul har man Håller bra verkar dom göra också. Dock blir det ju lite mer oljebyten, men det är det nog värt.
Och mitt bytesförslag jag mejlade kvarstår!
Hej!
Ska köpa en 690 SMC nu i dagarna. Undrar vad ni anser är ett rimligt pris för en ny -08 ? Vill ju inte betala för mkt samt att man vill ju gärna ha lite lull lull med för priset. Vart erbjuden 75000 för en -08, fick även 2000 kr i rabatt på slip on....
Hej!
Ska köpa en 690 SMC nu i dagarna. Undrar vad ni anser är ett rimligt pris för en ny -08 ? Vill ju inte betala för mkt samt att man vill ju gärna ha lite lull lull med för priset. Vart erbjuden 75000 för en -08, fick även 2000 kr i rabatt på slip on....
Vad tycker ni om denna??
Jag tycker faktiskt det är läckert..
Blir ju lite sugen själv
Raz: Vart finns dom dek?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |