Har någon ett tips om var man kan köpa dekaler (förutom det enda
kitet som är powerparts).
Är sugen på att dekaltrimma mina "krashkåpor", men vill inte
ha det där powerparts chrome-setet.
Någon?
Har någon ett tips om var man kan köpa dekaler (förutom det enda
kitet som är powerparts).
Är sugen på att dekaltrimma mina "krashkåpor", men vill inte
ha det där powerparts chrome-setet.
Någon?
Är lite sugen på att testa på motard, och då är det en 690 smc som lockar mest![]()
Var och provkörde en häromdagen. Trevlig körställning och känsla, men oj så trött den var. Att det kändes så beror självklart till stor del på hojen som jag har nu och även tog mig till provkörningen på... Antar att man måste lägga ett antal mil och lära känna hojen lite mera innan man börjar uppskatta den mera?
Demohojen hade gått 88 mil, och jag tyckte mig läsa här i tråden att hojarna går märkbart bättre efter ett par hundra mil?
Är det stor skillnad på de olika mapparna som man kan ändra själv?
Antar att hojen jag körde var inställd på läge 1.
Till sist så undrar jag hur rackliga prylarna egentligen är? Jämfört mot en modernare sporthoj då? Ingen skillnad kanske?
Blev lite frågor och funderingar, som jag hoppas på att ni kanske kan klarna upp lite åt mig![]()
690:n är förövrigt riktigt tålig, jag och polarna har vurpat med våra några gånger och de värsta skadorna har varit trasig fotbroms och skevt styre, billigt att fixa mao![]()
En liten fråga bara, era styrstopp har mot förmodan inte gått av?
Hej!
Funderar på att ge mig in i motardträsket igen, o skaffa mig en 690 smc. Nu är det så att det tilltänkta objektet endast har orginal burk monterat, och så vill man ju inte ha det.
Det jag hoppas någon kan ge lite input på är (ursäkta om nu detta har tagits upp flera gånger)
Kollat lite på Wings, ser bra ut o verkar ha bra ljud enligt användare. Alternativet är acrapovic.
Wings blir ju lite billigare, kommer man ångra sig om man snålar å lägger slantarna på en sådan, eller ska man satsa på ett Acra? (talar enbart om slutburken)
Fundering 2)
Är det väldigt viktigt att grejja med mappningen omedelbart när man har bytt ljuddämpare, eller kan man vänta tills servicen(100 mil kvar)? (har låångt till närmaste serviceställe) Kort sagt, går den skit om man inte mappar om omedelbart efter byte av dämpare?
Nåja, kanske var lite dumma frågor, men vore tacksam om någon bättre vetande om detta kunde svara!
/Skinnpåven
Svar på 2:an- Funkar helt ok, men går ej som den kan göra. Du kan vänta till första service.
Wings är i princip en kopia på akra, de jag sett ser mkt bra ut, bra finish osv så personligen hade jag nog kört på wings om jag skulle köpa själv.
EDIT: Efter att du mappat om för akra/wings så se till att öppna luftburken oxo, enklast är att skära upp locket/snorkeln så det bara bli en ram kvar runt filtret. Ger märkbar effekt för lite pengar. Och sen givetvis ett 15 drev fram. Sen går den som den ska ;-)
Wings rockar!
Kvalite rakt igenom,själv tycker jag det till o med slår Akrapovic i finish.
2 st Db killers medföljer.
Problemfri beställning från Slovenien trots att du betal allt i förväg via bank så kommer det hem till dörren 1-2 veckor senare.
Kör man burken som den är behövs inte mappning enligt deras instruktioner men rekommenderas för bästa gång,byter man sen Db killer så är det rekommenderat att mappa.
Låter enligt mitt tycke lite festligare än Akrapovic (jämfört med en väns)
Du har möjlighet att beställa vit eller orange WINGS logga på burken,vad som önskas.
Wings är i princip en kopia på akra, de jag sett ser mkt bra ut, bra finish osv så personligen hade jag nog kört på wings om jag skulle köpa själv.
EDIT: Efter att du mappat om för akra/wings så se till att öppna luftburken oxo, enklast är att skära upp locket/snorkeln så det bara bli en ram kvar runt filtret. Ger märkbar effekt för lite pengar. Och sen givetvis ett 15 drev fram. Sen går den som den ska ;-)
Vad jag hört så bör man inte göra nåt med luftburken då mappen är gjord för orginal luftburken, eller har jag fel?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |