Är ute efter 2 fingers kopplingshandtag till min 690. Vet någon om något bra handtag?
Ett 2 fingers borde sitta orginal.
Såga av orginalgrreppet? Mitt bröts av där brytmarkeringen sitter och det blev ganska perfekt efter det
Det verkar vara otroligt många som bytt displayen/hastighetsmätaren. Är det enbart på grund av att den tar in vatten och bildar imma eller finns andra vanliga fel?
Hittade ingen vidare information när jag sökte. Tvivlar på att det är något fel men förstår inte varför mätaren börjar på 0.1 dsv 100 meter så fort man rullat en meter. Så är det inte på bilen iaf.
Dom gamla mätarna spricker/tar in fukt...
Nu har iofs min 2010års mätare gått sönder också. den flimrar och visar inte hastighet längre... väntar på besked nästa vecka om jag får en ny på godwill av ktm.
Dom gamla mätarna spricker/tar in fukt...
Nu har iofs min 2010års mätare gått sönder också. den flimrar och visar inte hastighet längre... väntar på besked nästa vecka om jag får en ny på godwill av ktm.
Det är inte bara fukt som får mätarna att se immiga ut. Plasten inuti mätaren spricker och delarna gnager mot varandra vilket får ett plastdamm att fara runt inuti mätaren.
Kolla den här hemmamekaren. http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?101162-690-speedo-fog-repair
Jag hade precis min inne på garantireparation hos KTM pga flimmer! Och de gick på garantin så de borde din också göra
Jag förstår din frustration. Är dock inte ktm som är långsamma utan med största sannolikhet verkstaden du lämnat in hojen på.oush vill bara beklaga mig och varna andra som tänkt förlänga sin garanti!!
Lämnade in hojen till en akturiserad ktm verkstad för fukt i mätaren och vibrerande broms fram i oktober, kunde hämta ut den i mitten på december, mätaren var bytt bromsen hade dom bytat pakning i så långt så gott (2 månader) tyckte inte att det gjorde så mycket, kör inte så mkt på vintern ändå . när jag började använda hojen igen i maj märkte jag att bromsen var lika illa som innan plus att kylaren läcker
bara att köra iväg med den till verkstaden igen, där det konstaterades att skivan var skev+ att en svets på kylaren var sprucken. Skivan gick ej på garantin och kylaren skulle kollas upp om den går på garantin, Nu har det gått 7veckor inget svar än jagar dom var varannan dag och inget händer..
Vill bara ut och köra nu!! tycker detta é mkt dåligt av ktm att dom inte fixar det snabbare
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|