krillee_83
-Born to be Me-
När jag köper servicekit från tex. Johans mc. Räcker det med olja + filter eller även silar? Tänkte göra en extra service.
När jag köper servicekit från tex. Johans mc. Räcker det med olja + filter eller även silar? Tänkte göra en extra service.
Räcker med att göra silarna rena.
Såg idag att fjädern till bakbromsen som sitter under pedalen va av idag. Hur viktig är den? Känns som det funkar normalt utan.
De mäter 0,5m bakom skyddsstängslet. Man mäter aldrig stillstående på bana.
Har någon av er upplevt att bromsarna fadar...fadear...feadear...mattas på bana? Hur löser man detta? Samt vilka ostar lämpar sig för bana och lite posöråka på gata? Mina attack SM släpper ganska aggresivt vid gaspådrag ur kurvor.
SKulle testa om det vart någon märkbar skillnad när jag tog bort "second, third gear restriction" (http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM-69...ar-restriction )
men jag upplevde ingen skillnad...
Men dum som jag var så tog jag inte kort på hur kontakterna satt ihop...
Någon som skulle kunna vara snäll och kolla hur kablarna ska sitta?
på bilden nedan.. i vilket hål ska grön/gula sitta i och röd/blåa? Ingen som kan springa ut till hojjen sin och kolla?
såhär ser det ut nu:
SKulle testa om det vart någon märkbar skillnad när jag tog bort "second, third gear restriction" (http://www.monomaniacs.nl/tnt/KTM-69...ar-restriction )
men jag upplevde ingen skillnad...
Men dum som jag var så tog jag inte kort på hur kontakterna satt ihop...
Någon som skulle kunna vara snäll och kolla hur kablarna ska sitta?
på bilden nedan.. i vilket hål ska grön/gula sitta i och röd/blåa? Ingen som kan springa ut till hojjen sin och kolla?
såhär ser det ut nu:
Har någon av er upplevt att bromsarna fadar...fadear...feadear...mattas på bana? Hur löser man detta? Samt vilka ostar lämpar sig för bana och lite posöråka på gata? Mina attack SM släpper ganska aggresivt vid gaspådrag ur kurvor.
Kan varmt rekommendera endurohjul. Har det till min och det fungerar över förväntan i skogen !
Har en 2008 .Vilken årsmodell har du?
Har precis skaffat mig en -13, har googlat sönder internätet och alla verkar sätta motardhjul på enduron istället. Såg på något forum att det typ var omöjligt att få på endurohjul på de senare årsmodellerna..
Har en 2008 .
Det är väl inget förändrat på 2013 när det gäller hjul eller gaffel?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|