Jag hade 89db på besiktningen med mitt Wings och db killer så mäter dom likadant så borde det fungera
89db stillastående kan jag tänka mig, men inte full rulle förbi mätarna på bana.
n_andersson skrev "ljudkrav 100 db 0.5 meter bakom" så det lät mer som dom mätte vid stillastående precis som besiktningen, annars skulle det vara intressant att se hur det går till
Tänkte montera powerparts led blinkers, någon som vet hur det ska kopplas?
http://shop.ktm.com/se_en/powerpart...l?model=690+Enduro+R+EU&type=Enduro&year=2014
Tänker mer på de extra sladdarna och rälet eller vad det nu är.
Den extra kabeln kopplas på den bruna kabeln märkt acc1 bakom framlyset.Tänker mer på de extra sladdarna och rälet eller vad det nu är.
Hände samma sak med min hoj efter att den varit på service på bike. Lödde ihop min kabel och fi slockna utan nån återställningFI började blinka idag. 1lång 3korta. Signalen till luftsensorn under luftburken för låg/hög. En av de två sladdarna in i kontakten var helt av. Jag testade "tvinna" ihop dem igen och startade. Fortfarande blink. Måste den nollställas med hjälp av diagnostikverktyg? Så
Sent som
Förra veckan fick jag tillbaka den från Bike. Då skulle sladden varit lagad. Vet dock inte vart den var "trasig" första gången...
Hände samma sak med min hoj efter att den varit på service på bike. Lödde ihop min kabel och fi slockna utan nån återställning
Såg idag att fjädern till bakbromsen som sitter under pedalen va av idag. Hur viktig är den? Känns som det funkar normalt utan.
Standard fel, även på crossar. Finns i nästan vilken crossbutik som helst. för nästan inga pengar alls. Köpte 4st sist min gick av =)
Men ang. funktionen, jag märkte inte av det alls. mottryckte i pumpen är såpass högt. Så länge ingenting kärvar klarar man sig. Men som sagt med priset i åtanke så köp en och sätt dit.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|