Jag hade 89db på besiktningen med mitt Wings och db killer så mäter dom likadant så borde det fungera
89db stillastående kan jag tänka mig, men inte full rulle förbi mätarna på bana.
n_andersson skrev "ljudkrav 100 db 0.5 meter bakom" så det lät mer som dom mätte vid stillastående precis som besiktningen, annars skulle det vara intressant att se hur det går till
Tänkte montera powerparts led blinkers, någon som vet hur det ska kopplas?
http://shop.ktm.com/se_en/powerpart...l?model=690+Enduro+R+EU&type=Enduro&year=2014
Tänker mer på de extra sladdarna och rälet eller vad det nu är.
Den extra kabeln kopplas på den bruna kabeln märkt acc1 bakom framlyset.Tänker mer på de extra sladdarna och rälet eller vad det nu är.
Hände samma sak med min hoj efter att den varit på service på bike. Lödde ihop min kabel och fi slockna utan nån återställningFI började blinka idag. 1lång 3korta. Signalen till luftsensorn under luftburken för låg/hög. En av de två sladdarna in i kontakten var helt av. Jag testade "tvinna" ihop dem igen och startade. Fortfarande blink. Måste den nollställas med hjälp av diagnostikverktyg? Så
Sent som
Förra veckan fick jag tillbaka den från Bike. Då skulle sladden varit lagad. Vet dock inte vart den var "trasig" första gången...
Hände samma sak med min hoj efter att den varit på service på bike. Lödde ihop min kabel och fi slockna utan nån återställning
Såg idag att fjädern till bakbromsen som sitter under pedalen va av idag. Hur viktig är den? Känns som det funkar normalt utan.
Standard fel, även på crossar. Finns i nästan vilken crossbutik som helst. för nästan inga pengar alls. Köpte 4st sist min gick av =)
Men ang. funktionen, jag märkte inte av det alls. mottryckte i pumpen är såpass högt. Så länge ingenting kärvar klarar man sig. Men som sagt med priset i åtanke så köp en och sätt dit.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |