jonte_jkpg
Medlem
tjena, ska rensa min bakdel på hojen till våren, tänkte kolla om ni har lite tips på t.ex. miniblinkers o sånt för att snygga till den lite
tjena, ska rensa min bakdel på hojen till våren, tänkte kolla om ni har lite tips på t.ex. miniblinkers o sånt för att snygga till den lite
Har en smcr med wings och ktms öppnare luftburk med endurofiltret.
Verkstaden petade i evo 2 mappen.
Jag undrar vilken mapp som ger mest soppa evo2 eller akra mappen? Wings vill att man kör med akra mappen.
Vet inte om jag är riktigt nöjd.
Någon som vet skillnaden mellan dessa två?
Du kan ju snabbt kolla själv.
Ladda hem både och kör map compare så ser du svart på vitt.
Tack för tipset men vet tyvärr inte hur man gör. Har nada kunskap på detta
Hoppas inte evo2 mappen ligger i din hoj, den är gjord för en annan kam och pod filter.
Menar du evo1 så är den fetare än acra.
Om du är rädd för att kapa kablar, montera relä och försvåra ihopsättning av original så rekommenderar jag att du gör som jag. Nästan gratis,Enkelt,bra,nästan lagligt och i mitt tycke snyggttjena, ska rensa min bakdel på hojen till våren, tänkte kolla om ni har lite tips på t.ex. miniblinkers o sånt för att snygga till den lite
:/ Tyvärr ligger evo 2 mappen i. enligt den auktoriserade verkstaden och rutinerad ktm kille i sthlm skulle hojen gå bättre med den mappen.
har dock inte åkt så mycket på den mappen ännu, men börjar bli lite orolig med alla svar.
känns som jag ska försöka få in en annan mapp.... frågan är om evo1 eller akra mappen ska in? vilken åker folket på?
jag kan inte vara ensam med wings dämparna och ett foam filter....
:/ Tyvärr ligger evo 2 mappen i. enligt den auktoriserade verkstaden och rutinerad ktm kille i sthlm skulle hojen gå bättre med den mappen.
har dock inte åkt så mycket på den mappen ännu, men börjar bli lite orolig med alla svar.
känns som jag ska försöka få in en annan mapp.... frågan är om evo1 eller akra mappen ska in? vilken åker folket på?
jag kan inte vara ensam med wings dämparna och ett foam filter....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|