Ktm 690 smc-r

thompabompa

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Ja precis, de ska bli lite rappare då säger dom som provat :) De kommer bli kanon! Glöm inte lägga upp lite bilder på era hojar också :) Så får vi hoppas att våren kommer om några veckor ;)

Det blir inte mindre roligt när du fortsätter dreva. Jag kör själv med 15/46 (original är 16/42) vilket nätt & jämt funkar med originalkedjan.

Har förresten ett nästan nytt 45-drev till salu om någon vill dreva vidare.

Harada

Motard
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
KTM 690 SMC R -2019, KTM EXC-F 450 2019
Snyggt, har du fler bilder? Vad är de för blinkers du beställt?

Ja har beställt Rizoma Blinkers från motoaction, men de är nått strul vet inte vad, beställde 4 jan :gnissla
AvZ198A.jpg

Här kommer lite fler bilder.
5A32b4z.jpg

M9sCo89.jpg

kH3KQls.jpg

m3AroUp.jpg

:yoparty

Harada

Motard
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Ja fy fan kostar fan nästan 2500kr ny ;) :crash Ska försöka ta med den ner till Holland för Superduken är för dyr än och har lagt så mycket pengar på min nu.

De kostar att ligga på topp ;) de borde du veta :4skrika
Du får ta och göra en roadtrip hela vägen ner, då får du en upplevelse på köpet :fyllisar

Harada

Motard
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Någon mer som har märk att gaffelskydden i fram skaver på gaffeln? (vänstersida)

UZ75eZw.jpg

Eller är de så att min hoj är unik? :smasha:crash

Harada

Motard
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Japp de gör de på min med. Jag lossade skruvarna och justerade blev lite bättre men inte 100%

Jag har också försökt att justera de så bra de går men det kommer ju ligga i fortast de kommer lite vindmotstånd :gnissla

Får försöka klura ut en lösning. återkommer om ja hittar något som funkar :fakta

Melmac

Notorisk putsbög
Gick med
23 Aug 2009
Hoj
KTM SMC-R 690 2013
Jag har också försökt att justera de så bra de går men det kommer ju ligga i fortast de kommer lite vindmotstånd :gnissla

Får försöka klura ut en lösning. återkommer om ja hittar något som funkar :fakta

Du kör för fort :7peta haha ska kolla på min imorgon om jag också fått skav...

På tal om skav och luftmotstånd, någon mer som fått stänkflärpen till bakdämparen upptuggad av bakhjulet? Verkar vara vid wheeliesar på 4an och 5an som får luften att trycka den mot bakhjulet. En ny är beställd, ska bara klura ut hur jag ska styva till den.. Några idéer? :glömdet

Harada

Motard
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Du kör för fort :7peta haha ska kolla på min imorgon om jag också fått skav...

På tal om skav och luftmotstånd, någon mer som fått stänkflärpen till bakdämparen upptuggad av bakhjulet? Verkar vara vid wheeliesar på 4an och 5an som får luften att trycka den mot bakhjulet. En ny är beställd, ska bara klura ut hur jag ska styva till den.. Några idéer? :glömdet

min ser nästan orörd ut. dock har den nog inte gått så mycket på bakhjulet.... än :4skrika :crash

Migesson

Guest
;) jo min stänkflärp har tuggats upp helt, byta den och nu är den bort äten delvis nu :( har säkert med wheelies i höga hastigheter. Älskar 990 framskärmen ;) nu kör jag vit hoj annars skulle man köpt.

Harada

Motard
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
;) jo min stänkflärp har tuggats upp helt, byta den och nu är den bort äten delvis nu :( har säkert med wheelies i höga hastigheter. Älskar 990 framskärmen ;) nu kör jag vit hoj annars skulle man köpt.

Jag tänkte gjort som du först och köpa vita plaster men sen när 2014 är vit så kommer man ändå inte sticka ut så ja får prova med svart iår :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati