1kugge mindre fram skulle jag tippa på. Min gör 180-181 med detta.
Fråga som upprepats kanske tusen gånger men mitt bakdäck börjar sjunga på sista versen så vad skulle ni rekommendera att man slänger på för nytt?
Sitter Continental Attack sm på nu.
Fråga som upprepats kanske tusen gånger men mitt bakdäck börjar sjunga på sista versen så vad skulle ni rekommendera att man slänger på för nytt?
Jag skulle rekommendera samma däck som du har. Jag testade Metzeler Sportec M5 Interact som skulle vara ett premium däck som var likvärdigt med continental däcket. (enligt handlare)Fråga som upprepats kanske tusen gånger men mitt bakdäck börjar sjunga på sista versen så vad skulle ni rekommendera att man slänger på för nytt?
Sitter och funderar lite på om man behöver feta upp bränslemappen eller inte när man monterar öppet filter på hojen, kör med Evo 1 mappen i nu.
Någon som har tips?
Oj, det där kan inte jag. Jag har en moddad evo 1 mapp från Lelles i uppsala med mer soppa samt en moddad mapp från Jensen här på sporthoj och på den mappen är det upp 4% på "f-trim" samt hela registret på "L" mappningen, sen en 15 min reset på det samt stängde av o2 sensorn med så att den inte ska gå in å tunna ut blandningen vid låga varv.
Körde med Jensens mapp med "evo 1" kittet. Men då luktade det soppa, så den är fet. Så den ska jag köra in nu när jag byter till KN filtret o vevhusfiltret. Samt blir av med SASen.
Labbandet i programet överlåter jag till någon som kan
Ah, ska kika lite på det.
Jensen, kan du bringa lite ljus över detta kanske?
Han är inte inne här så ofta.
Någon som har handlat här ifrån ( http://www.carbon-performance.com/index_eng.php ) eller vet någon annan stans man kan beställa kolfiberkåpor till bra pris?
Var i TuneECU ökar man upp och ska man göra det över hela varvtalet?
På min SMT som jag hade innan så va det bara mellan 2500 och 8000 rpm eller något sådant och från 10 eller 20 % gaspådrag.
Meld deg inn i 690 global på Facebook da får du discount - Carbon Performance [ ask Roman Urban for discount ]Någon som har handlat här ifrån ( http://www.carbon-performance.com/index_eng.php ) eller vet någon annan stans man kan beställa kolfiberkåpor till bra pris?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|