Tack för gratulationerna, Gottschalk, Megagossen och Bearfoot! Ni har ju var och en på ert sätt gjort stora framsteg/bravader, så ni behöver verkligen inte skämmas heller!
För min del har körningen fungerat bra och hojen har inte strulat så mycket att det gett mer än en DNF, som sen inte spelade så stor roll (Sviestad). Det kändes riktigt skönt att korsa mållinjen i sista racet och skrika i hjälmen: -Yessss!
Jag blir väl snart utnämnd till NSA´s egen supermono-tomte som sprider "snö" på banorna... Senaste avgassystemskontruktionen verkade dock hålla ihop. Jag är nog skyldig ljuddämparull till de flesta i depån.
Det var lite kul också att peppa Johan Rydén så att vi fick mekat ihop hans motor natten till lördagen med min vevaxel och kolv, och att han sedan knep 2 andraplatser med den var väl belöning nog? Jag fick svetsat ihop en alu-pryttel till Blådåren och ett avgassystem till Tesse´s Monster, så fingrarna var med lite här och var. Och det är ju just så som depålivet i Supermono ska vara!