Sådär, nu har jag också blivit med KTM.
Bytte min kära R1a mot en fin 690 Duke från 09. Drygt 400 mil på mätaren och med Akra helsystem!
Dock är den, enligt förra ägaren, inte mappad för helsystemet så min förhoppning är att det ska göra lite skillnad. Tror den går lite för magert nu. Extremt ryckig, framför allt på "advance-läget".
Tänkta tanka ner tuneECU och slänga in akra-mappen. Ganska enkelt gjort va? Har läst att den möjligen kan gå lite för magert även med akra-mappen, men på hemsidan finns även en custom-mapp med akra-mappen som utgångspunkt, men med ett par % mer soppa över hela registret. Någon som testat den?
Vidare investeringar i vinter blir nog en komfortsadel, samt den lite större vidrutan och definitivt en styrdämpare! Är det någon som sitter och trycker på något av detta så PMa gärna. Originaldrev kan också vara av intresse.
Såhär ser den ut. Fick med SM-framskärmen men har original monterad nu...
Vet inte varför det kom med nån konstig bild på r1an... kan fan inte redigera bort den...
Bytte min kära R1a mot en fin 690 Duke från 09. Drygt 400 mil på mätaren och med Akra helsystem!
Dock är den, enligt förra ägaren, inte mappad för helsystemet så min förhoppning är att det ska göra lite skillnad. Tror den går lite för magert nu. Extremt ryckig, framför allt på "advance-läget".
Tänkta tanka ner tuneECU och slänga in akra-mappen. Ganska enkelt gjort va? Har läst att den möjligen kan gå lite för magert även med akra-mappen, men på hemsidan finns även en custom-mapp med akra-mappen som utgångspunkt, men med ett par % mer soppa över hela registret. Någon som testat den?
Vidare investeringar i vinter blir nog en komfortsadel, samt den lite större vidrutan och definitivt en styrdämpare! Är det någon som sitter och trycker på något av detta så PMa gärna. Originaldrev kan också vara av intresse.
Såhär ser den ut. Fick med SM-framskärmen men har original monterad nu...
Vet inte varför det kom med nån konstig bild på r1an... kan fan inte redigera bort den...