comp1337
Ny medlem
självklart passar plasten från SMR till en SM
Var köper man plasten till SMR:en då ?
Helst på internet, eller butik i Skåne.
Borde det inte vara med på KTMs hemsida?
Var köper man plasten till SMR:en då ?
Helst på internet, eller butik i Skåne.
Borde det inte vara med på KTMs hemsida?
I skåne så är Jonte Engdahl närmast
Jonte är nära och bra, fast de hade aldrig hört om nån "spärr" för 1 - 3 växel som andra dragit upp här på forumet, snackat om annan mapning osv
Äntligen har man införskaffat en båge en 950SM -07:a med Akra och endast körd 280 mil... Och vädret är alldeles perfekt för att köra varje dag. Problemet är bara att jag inte är färdig med körkortet ännu hehe.
Gratulerar till en kanon hoj! Du kommer få många goa mil med den hojen
Har redan avverkat tiotalet mil bara genom att mysa runt i närområdet. Känna adrenalinet när den reser sig på bakhjulet sådär lagom när man drar på. Fan, detta låter ju nästan som en sexuell upplevelse haha... Lite landsväg i solskenet, vibrationerna när man borde växla ner och bromsa men istället drar på ännu mer... Fy fan va livet är underbart just nu!
Jag ägde bara min 950 i en månad.
Har senaste decenniet kört flera tusen mil med olika japanska hojar och har aldrig haft minsta problem med någon av dem. Jag tycker fortfarande att 950 SM är en riktigt häftig hoj, men är inte så impad av kvaliteten.
Med KTM gäller det kanske mer än andra märken att ha tur och inte få ett måndagsex, och jag hade väl otur denna gång. Jag lutar nog ändå mot att österrikiska hojar inte håller samma genomgående kvalitet som japanska, dvs man får inte riktigt vad man betalar för ännu. Lite omvänd industrispionage vore kanske på sin platsMycket trist att du haft sån otur med din 950, jag är mycket förvånad över att erfarenheterna av hojen varierar så mycket.
Tackar så mycket för alla svar ang min batterifråga. Precis vad mina bakfulla ögon ville se denna morgon!
Nu ska det jagas batteri!
Ni alla som inte ännu bytt avgas, plockat bort snorkel, drevat ner och justerat förgasare vill jag bara säga - ni vet inte vad ni går miste om! Blev ju en ny hoj ju.
Ni alla som inte ännu bytt avgas, plockat bort snorkel, drevat ner och justerat förgasare vill jag bara säga - ni vet inte vad ni går miste om! Blev ju en ny hoj ju.
Japp, precis det jag har försökt säga
Tjena!
Vad blev det för batteri och varifrånb i Stockholm (jag kör mellan Frihamnen och Södertälje)? Jag behöver ett igår fast helst innan lördag (tisdag idag).
Mitt har otroligt nog gett upp. Hojen är en 06:a med 330 mil på klockan och batteriet har monterats ur på vintrarna, har inget larm och har laddats efter och före säsong. Jag laddade två veckor med min CTEK i höstas och en vecka innan den här säsongen. Sen stod hojen 7 veckor och startade inte, laddade i ca 5 dagar och nu efter 2 veckor så räckte det inte = SUCKS.
Kan man plocka bort snorkeln om man har slipon samt höjt nålarna eller måste man gå upp i storlek på nått munstycke också?
Hela Hojen på Söder hade Yuasa YTZ14S för överkomliga 1780 kr... Lelles hade samma listat för 2691 spänn. Hyfsat sjuka priser för ett batteri. Man kan tro att en kärnstridsspets ingår. Nån som vet var man kan spara några hundra utan att köra Biltema så skrik till annars handlar jag det i em.
Vad är det för avgas du har?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |