EPC:n ger inga fler hästar men ger bättre gasrespons på 2-3:ans växel..
Satt och lura på de där i garaget för bara nån timme sen..
Jag tänkte helt enkelt prova att bara ta loss kontakterna till "solenoiderna" eller va man ska kalla det (de är två stycken)
Och sen vulktejepa runt kontakterna och stripa fast dom på lämpligt ställe.. Den ena kommer man åt lätt som en plätt.. Den andra får man nog lyfta tanken för att nå..
SAS ska man tydligen inte röra om de inte är slipon monterat som jag förstått de.. Den borde däremot kunna ge nån hästkraft om man tar bort den.. förmodligen inte någon enorm skillnad skulle jag tro?
Nån som har synpunkter kring att bara låsa på kontakterna till EPC:n? Borde väll funka?
En annan liten detalj.. Bara jag som tycker de var väldigt roande att KTM tycker en kapsylöppnare måste finnas med i verktygskittet?
Där tycker jag japsarna har nått bita i..