EbolaSmurf
n00b
Dessutom är det skönt med tight läder som smiter åt runt kroppen och...mmmmmmmh
nått ställe i lulestan där de har typ A* eller Dainese?
Eller har du något annat att rek
Dessutom är det skönt med tight läder som smiter åt runt kroppen och...mmmmmmmh
nått ställe i lulestan där de har typ A* eller Dainese?
Eller har du något annat att rek
Nu har jag fått och monterat alla delar som jag beställde till hojen:
Akra slipons samt map:ning
Acerbis barkbusters
R&G kraschpuckar till fram- och bak-axel samt övre- och undre-rampuckar
R&G Tailtidy
Komfortsadel
Tagit av höger backspegel
Flyttat ner växelpetaren ett hack
Nu har jag nog bestämt mig för att köpa ett par MIVV Souno.
Det jag funderar på är om motorn kan ta någon skada om jag bara monterar på dom utan att ändra inställningar i förgasare etc.
Planen är att köpa nu och montera direkt, och sedan vänta med mappning tills jag gör nästa service som borde ske i slutet av sommaren. Funkar det?
Har ett par LeoVince i låda här hemma.. fått råd av alla att höja nålarna ett snäpp och byta huvudmunstycken.
Risken är ju annars att den får för snållt. Tänkte samma som dig men vill inte ta chansen.. Blir vid service eller att boka tid och få det monterat.
Måste bara ta mig 35mil enkel för att få det fixat..
Som Ebolasmurf säger, motorn kommer att gå snålt om du inte fixar förgasarna, chansa inte. Map:ar gör man bara på hojar med insprutning.
Jaha, körde till jobbet idag, dem övre kraschpuckarna kommer att kräva en del tillvänjning.
Kom åt puckarna med mina knän ibland!!! O jag e bara 174 cm lång - WTF!
Dessutom hamnar pucken precis på insidan av knän om jag vill sträcka fram benet i en kurva. Visst vill ju skydda hojen, men inte på bekostnad av mina knän
Det värsta är att om R&G inte hade tänkt med arslet så hade dem kunnat satt pucken på ett bättre ställe, grrr... Aja antingen lär jag mig leva med den eller så skickar jag den.
Har ett par LeoVince i låda här hemma.. fått råd av alla att höja nålarna ett snäpp och byta huvudmunstycken.
Risken är ju annars att den får för snållt. Tänkte samma som dig men vill inte ta chansen.. Blir vid service eller att boka tid och få det monterat.
Måste bara ta mig 35mil enkel för att få det fixat..
Nyligen ägare av en 990sm , ganska nöjd.
Undrar om det är någon som vet om det är samma pipor till 990 sm som till superduke (Akra)?
Japp, har kollat upp det oxå. Kanske får släppa det. Beställer nog pipor ifrån Wings istället verkar vara riktigt fina prylar. Akra i all ära men priset är helt löjligt.
Jag funderade på om man skulle ha puckar på bultarna som sitter rakt under mitten 9:an i 990 istället, skydda de svindyra ljuddämparna?
Men har du inte fått på rörena ännu! Ta och häng på dom, stoppa i DB-killerna, kör lungt ner till meken, jag lovar att det inte kommer vara några problem så länge du tar det lungt! det ska väl inte hinna bli vinter igen innan du fått bort kok-plattorna
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |