Va, du kör väl inte på bakhjulet på en SMC-kurs Jörgen!!!! Det är ju dödstraff på det!!!!!
jag vet jag vet, men bara lite!!!!
Va, du kör väl inte på bakhjulet på en SMC-kurs Jörgen!!!! Det är ju dödstraff på det!!!!!
Hej allihopa! Nu behöver jag/vi er hjälp!!
Är det någon som vet var man kan hitta en ny oljebehållare till en 950sm-06? De enda vi hittat kostar ca 12000kr . Eller om någon vet om man kan byta ut delen där man skruvar i skruven där slangen som visar oljenivån sitter. Gängorna där man skruvar i skruven är nämligen borta . Eller finns det någon annan lösning kanske?!
Hmm hade jag varit i dina kläder hade jag skippat olje-visar-vart-nivå- slangen
för att gängat och skruvat i en större skruv som plugg
jag vet jag vet, men bara lite!!!!
Jo vi funderar på det, eller att kanske helt enkelt limma dit skruven med något lämpligt lim (?), tror ni det kan funka? Och håller det?
Hej.
Någon som köpt drivpaket till bra pris på nätet ?? Tänkte om det finns billigare alternativ än Lelles =)
Jag vill också ha annan röv på min hojj!
vart köper jag en fin ? verkar ju meckigt med låset om man ska kapa sönder original
köpte min från tysken "pretender" på ktmforum.co.uk.
Finns ett par trådar där om den tailtidyn..
Han har dock öppnat nån shop i år med nån kompis.. verkar enklare att beställa iaf.
http://www.hs-shop.eu/motorradkfzzubehr-c-104.html?language=en
Mitt lås för sadeln sitter numera på vänster sida av ramen.
Tog typ 30 min att knåpa fast allt
Har du lust att plåta ett par bilder på din hoj? Jag står i valet & kvalet mellan Pretenders & R&G.
Fråga 1: Kan man ha blinkersen kvar med pretenders?
Fråga 2: Kan man återställa till original om nån myndighet skulle gnälla?
Hej allihopa! Nu behöver jag/vi er hjälp!!
Är det någon som vet var man kan hitta en ny oljebehållare till en 950sm-06? De enda vi hittat kostar ca 12000kr . Eller om någon vet om man kan byta ut delen där man skruvar i skruven där slangen som visar oljenivån sitter. Gängorna där man skruvar i skruven är nämligen borta . Eller finns det någon annan lösning kanske?!
Ska fixa bilder..
1. Ja
2. Japp.. jag har fulorginalplastläppen kvar på hyllan i garaget.
Nu har jag den vinklad ganska mycket uppåt.. skulle farbror blå klaga så kan jag lätt vinkla ned den några cm på plats om så behövs
Bilder:
Fuskade lite.. orkade inte gå till garaget.. gjorde en liten logg när jag bytte så tog bilder från filmen
taskig bild men här sitter mitt sadellås nu iaf
Det jag saknar är 950 SMR bakljuslyktan.. den är ju vit.. så om någon har en till övers..
Igår efter 3år av lycka bytte man in Superduke 07an mot en SMR 2010, fan va najs det är med en bushoj igen
första tanken när man körde, riktigt skönt att sitta upprätt igen, mer kontrol och helvete vilka bromsar
Vet precis vad du snackar om Spiff bor ju också i Nacka, du får ta med dig honom ut på en sväng
Igår efter 3år av lycka bytte man in Superduke 07an mot en SMR 2010, fan va najs det är med en bushoj igen
första tanken när man körde, riktigt skönt att sitta upprätt igen, mer kontrol och helvete vilka bromsar
Vadå? Jag bor i Teeeeby =)
Var någon av er på Gotland ring i helgen? Sitter just och tankar upp lite film där jag ligger efter en svart 950SM ett tag. Jag puttrade mest runt i mest runt i mellangruppen.
http://www.youtube.com/watch?v=_hrJtWnOsnM
Täby, Nacka... same shit, new wrapping...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |