Jag monterade nyligen en ny luftburk med mycket mer flöde, Motohooligans motobox. Jag gjorde en 15+ minuters ECU reset genom att bara låta hojen stå på tomgång utan att röra gasen. den går klockrent nu men klart att jag lär få ut mer effekt om jag bänkar med Powercommander/Tuneboy, dock så har jag monterat resistorer som eliminerar lamda sonderna för att få jämnare gång på lägre varv.
Edit: Filmade lite på senaste turen, blev lite väl mycket asfalt.. det är nackdelen med GoPro HD. jag är iaf väldigt nöjd med hojen nu efter de senaste modifikationerna! Nästa steg är att jobba på fjädring och lägga på ett par bra sulor.. är inte riktigt nöjd med Scorpion Syncs'en som sitter på original.
[YOUTUBE-ID]hlJvWrq1J20[/YOUTUBE-ID]
man kan helt klart konstatera att din hoj går helt förträffligt

och det är aldrig fel att kolla KTM film!
Märkte även att det är lätare att komma åt luftburken/filtret på 990:in. på 950 i får man ju mekka av tanken varenda gång man tänker dona, betydligt smidigare på 990 alltså