Tack!
Jag har testat båda svarta nycklarna.
Batteriet är fullladdat.
Vad kan det vara för fel? Hjälp!!!??
Har du eller någon annan kanske råkat testa med den oranga nyckeln? I så fall kan ju de svarta blivit avreggade i imobilizern.
Tack!
Jag har testat båda svarta nycklarna.
Batteriet är fullladdat.
Vad kan det vara för fel? Hjälp!!!??
Har inte testat orangea nyckeln. Jag har använt samma nyckel hela tiden, men nu provade jag den andra svarta för säkerhets skull. Den har funkat klockrent under de dagar jag haft den, har kört ca 60 mil.
Tror jag blivit blåst på 1400 spänn...
Beställde en uppsättning crashpuckar från CoyoteMoto.com den 15 mars och betalade direkt via paypal. Några veckor senare hade de inte kommit så jag mailade och fick svar att de inte fått min fullständiga adress men att nu skulle de skicka prylarna. Jag väntar några veckor till. Nu går det inte att få tag på någon på CoyoteMoto.com och paypal säger att jag väntat för länge med att klaga så jag får skylla mig själv :-(
Det jobbiga är mest att jag ju inte vet om jag skall gå och köpa puckar någon annan stans eller vänta lite till... Suger
Alltså ett varningens finger för att handla från CoyoteMoto.com.
In english: Don't trust CoyoteMoto, they will screw you!
Jag skulle nog testa att para om nycklarna med hojen. Står i manualen hur man bär sig åt.
Så, nu funkar den igen! Det är så pinsamt att jag nästan inte vill skriva ut felet...
Jag var så jävla stressad imorse när jag skulle iväg att jag glömde kolla stoppknappen.
Ibland undrar jag hur jag överhuvud taget klarar av att bo själv..
Skönt att det var lätt att laga i alla fall!
Haha grattis killen
Tror alla "Been there done that".....
Ok, skummat igenom många, många sidor i denna tråd! Så nu måste jag iväg och kolla på en 950SM, en -06. Betydligt lägre försäkringspremie än nuvarande 954
Hur mycket rymmer tanken i dessa? Stämmer 15,5L ?
193cm lång så jag sitter antagligen riktigt skönt jämfört med 954rr:en, ryggen vill ha en "bekvämare" hoj Hoppas jag trivs på den så blir det affär, håller tummarna!
Tack!
..Shit va jag längtar till fredag eftermiddag, nyservad och inkörd hoj! Då kan jag äntligen få gasa fullt!
Såg att ni skulle köra imorn? Jag kanske kikar förbi när ni samlas, men jag vill inte köra för långt innan servicen.
De har ju telenr på hemsidan RING DEM innan du hänger ut dem...
Tror den rymmer 17 liter men inte säker.
Jag tankade i dag och jag fick i 14 liter,hade kört 21 mil.
Kanske har jag blivit gammal,jo det har jag men förståndig då.
Tog ett råd härifrån eller om det var superduke tråden-gasa lagom på väg till "roliga vägen" för att spara däck.
I början när jag hade hojen drog den nästan 1 liter hela tiden.
Självklart har jag ringt dem på alla telefonnr jag kunnat hitta och otaliga gånger. Hamnar bara i mobilsvar. Antingen har de gått i ide eller så känner de helt enkelt inte för att svara när jag ringer. Min bank låter mig reklamera köpet så jag får nog pengarna tillbaka iaf.
Är det någon som har tips på andra bra kraschpuckar? Anledningen till att jag inte köpte original var mest att KTM bara har för hjulaxlarna (och jag vill inte ha en metallbåge som skydd runt motorn).
Simma lugnt.
Tror jag blivit blåst på 1400 spänn...
Beställde en uppsättning crashpuckar från CoyoteMoto.com den 15 mars och betalade direkt via paypal. Några veckor senare hade de inte kommit så jag mailade och fick svar att de inte fått min fullständiga adress men att nu skulle de skicka prylarna. Jag väntar några veckor till. Nu går det inte att få tag på någon på CoyoteMoto.com och paypal säger att jag väntat för länge med att klaga så jag får skylla mig själv :-(
Det jobbiga är mest att jag ju inte vet om jag skall gå och köpa puckar någon annan stans eller vänta lite till... Suger
Alltså ett varningens finger för att handla från CoyoteMoto.com.
In english: Don't trust CoyoteMoto, they will screw you!
Vart har du fått tag på det LeoVince systemet Lindberg???
Tips på nån slags ruta/vindavvisare?
Är KTM:s orginal handtagsskydd bra?
950sm och 950super enduro= samma plast? (nyfiken på om den extra stora tanken passar mellan dom?)
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |