TRX85r
Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Japp,,går utan åsså men det klonkar för mycketSnygg Video
Använder du kopplingen när du växlar ?
Japp,,går utan åsså men det klonkar för mycketSnygg Video
Använder du kopplingen när du växlar ?
Hur mycket bör man, i runda slängar betala för en begagnad 06:a med ~500 mil på mätaren? (Man kan ju få en ny på Vincents i Varberg för 86.500
Hur mycket bör man, i runda slängar betala för en begagnad 06:a med ~500 mil på mätaren? (Man kan ju få en ny på Vincents i Varberg för 86.500
Hej.
Jag ska på Ride imorn och ev. byta in min kawa z750 mot en Supermoto -05. Jag har några frågor och tänkte att detta kunde vara ett lämpligt forum.
Är det någon här, under 24, som har en? Vad kostar försäkringen i runda slängar?
Hur är den att köra längre sträckor? Vad är lämplig marschfart? (jag tänker på vinddrag och så..)
Och till sist, priset, 77000, den har bara 450 mil på mätaren och utrustad med kolfiberslipon. Det känns väl ok med tanke på nypriset 108K, men såg att man får nya 06or för 87 i södra Sverige.
Vore bussigt med några svar, gärna snabba.
Mvh John
Mitt rekord e 45 mil på en dag dock inte i ett sträck men jag tyckte inte att det va så farligt.kanske har en härdad röv.sen e de ju inga kåpor att gömma sig bakom så lagom march fart ca130 kanske sen får man spänna nack musklerna.men man kan alltid ha fötterna på passagerar fotpinnarna så får man en lite sportigare sitt ställning.jag e 31 år och betalar ca 7500 i försäkring på bilsport/mc.
Alltid lika underhållande att ringa försäkringsbolagen.
KTM 950 SM 2006
Billigast: 7200:- hel/hel
Dyrast: 67000:- hel/hel
Vad i helvete är det som gör att ena bolaget anser mig vara en självmordspilot?
Ring bilsport-mc så kan du offroadfösäkra den för ca 4500:-
Det var Bilsport MC's "Offroadförsäkring" som kostade just 7200:-/år.
Gå med i smc så blir det en tusenlapp billigare.
(humm kanske inte riktigt en tusenlapp men 600:- någonting tror jag)
Är medlem i SMC och det skulle vara med den rabatten. Får man fråga vad du betalar för din, då vi ju är "grannar"?
Hej!
Någon som vet var man kan få tag på Remus Ljuddämpare till 950SM?
Bilsportmc verkar ha lite random priser. Man kan få olika om man kollar flera gånger, och även olika om man ringer eller fyller i enkäten på internet.
Offroadförsäkringen får man inte ta om man är under 24. Jag skulle slanta upp 9300 för halv/hel. (basförs. m skinnställ +smcmedlem)
Tjenare
Blev Supermotarden likt Superduken uppdaterad till årsmodell 2007 eller är den snarlik årsmodellerna 2005-2006-2007?
Vad skiljer mellan årsmodellerna?
Fick inte sökfunktionen att fungera så jag är tacksam för input.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|