Jag köpte någon slang som var avsedd för motorer.
Köpte den på Kuntze men det finn sju fler företag som säljer slang och plast.
Kolla med någon sån
Har ni även skaffat krach-puckar?? Och isf vart??
Jag köpte någon slang som var avsedd för motorer.
Köpte den på Kuntze men det finn sju fler företag som säljer slang och plast.
Kolla med någon sån
Har ni även skaffat krach-puckar?? Och isf vart??
tänkte på en annan sak också.man lär ju få köpa krach puckar o handtags skydd om man ska köra bana.har sett att folk offta kör med typ trädgårds slang på ljuddämparna för att spara dom vid en eventuell vurpa.men jag undrar om inte dom skulle smälta om man satte sådana på org dämparna dom blir ju svin varma på 950:n.nån som vet nått annat man kan använda istället???
Silikonslang kanske.
Sitter dessa kvar vid en vurpa? Rullar de inte av?
Mina wingsburkar är untuched efter två vurpor.
"en kompis" till mig vurpa o han skrapade:framskärm, blinkers, backspegel, kylarvinge, styrända, bromsskiva, kopplingskåpa, broms pedal o handtag, ljuddämpare, avgasrör, baksärm o lite på svingen..
han funderar på ett stort jävla traktordäck runt hojen..
man trär ju slangen över en stor slangklämma.spänner du bara klämman ordentligt så borde la dom sitta kvar
"en kompis" till mig vurpa o han skrapade:framskärm, blinkers, backspegel, kylarvinge, styrända, bromsskiva, kopplingskåpa, broms pedal o handtag, ljuddämpare, avgasrör, baksärm o lite på svingen..
han funderar på ett stort jävla traktordäck runt hojen..
Köpte KTM´s orginal snygga är dom..
har inte sett något skydd för ramen.
har provat och välta min hoj..
det som tar i är kylarvingen och framskärmen..
ramen verkar klara sig bra.
RG-Racing säljer ett par kraschpuckar till sumon som monteras vid den nedre delen av motorn och som bör skydda ramen. Träffade en kille som satt dessa på sin speed triple och därefter kört omkull och han var mkt nöjd med att ha haft dem ditmonterade. Verkar va bastanta grejer som skyddar bra: http://www.rg-racing.com/browseBike/KTM/950_Supermoto/All_Years.aspx
det e ju lysande.Ska du själv beställa sådana eller?
det e ju lysande.Ska du själv beställa sådana eller?
Jajamän, tänkte beställa dessa inför det att jag kör på bana nästa gång. Kan ju alltid svänga förbi Bohus o visa hur de ser ut när de jag fått på dem ;-)
Imorgon är det äntligen dags för 100 mila service.Då blir det 16drev handtagsskydd krachpuckar och avgasstrpningen åker av.Fan va gött de e.
Skaffade du handtagsskydd med skena eller de som KTM säljer?
Hur mycket olja drar era 950 SM/R min smr med 445 mil på mätarn fylde jag just i 5dl o allt som allt inklusive dagens påfyllnad så har jag hällt i 1.5 liter helsyntet Rock oil.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|