i8lusaka
Ny medlem
jag fattar ingenting! hur många hp fick du på bakhjulet??
om Du kollar på den första bilden så ser du en röd o en blå rad där det står 96.02 de e slut resultatet o det lägre e innan munstycke, luftfillter var på
jag fattar ingenting! hur många hp fick du på bakhjulet??
Vart får man tag på plast till 950:in?
Och framför allt vad kostar ett "kit" dvs framskärm,lyktkåpa, bakskärm och sidoplast?
Jag har ev tänk göra om en orange/svart till helsvart.
Sitter det dekaler på eller går dessa att köpa löst?
Och framför allt vad kostar ett "kit" dvs framskärm,lyktkåpa, bakskärm och sidoplast?
Själv köpte jag en ny 06 för ett tag sen, fick med svart plast o dekaler.
Det var inte gratis..
tror en (1) kylarvinge gick på 1300:- eller om det tillochmed var 1700:-
Appro på plast så köp inte ktm´s back pack den förstör bakskärm o den rostar samt den trillar av hela tiden.
jag skall få ett nytt bak parti.
Ahh oki..
jag har varit lite sugen på att ha något å stoppa pengar å telfon å nycklar i..
Men då tar jag inget sådan..
e det taskiga skruvar eler ngåot annat som får den att rosta?
/F
är den nån som har kört bana med sin 950.funderar på att dra ner till Falken berg o prova lite. men undrar om orginal däcken pallar trycket eller om dom släpper i kurvorna
Har testat hojen både på Kinnekulle Ring och Linköpings motorstadion med originaldäck och har inte så mkt att jämföra med, men kul hade jag och racekrull blev det ända ut i kanten utan att det släppte! Har f ö fått inbjudan av KTM att spendera en heldag på Linköpings motorstadion den 16 augusti, jag borde inte va den enda som fått det, nån som ska dit?
Apropå bankörning och kurvtagning, hur hanterar ni era sumos i kurvorna, kör ni motardstuk med foten ut eller rövput som på sporthoj?
ja har fan inte fått nån inbjudan men polarn fick en.köpte iof 950 för bara tre veckor sedan dom kanske inte har fattat att jag har en 950 än.men får jag en inbjudan så ska jag och Finndevil dit
Har du en 950sm eller 990sd så är det bara att åka till din lokala KTM handlare och anmäla dig.
Det var som fan! Det har jag missat!
Har du en 950sm eller 990sd så är det bara att åka till din lokala KTM handlare och anmäla dig.
tänkte på en annan sak också.man lär ju få köpa krach puckar o handtags skydd om man ska köra bana.har sett att folk offta kör med typ trädgårds slang på ljuddämparna för att spara dom vid en eventuell vurpa.men jag undrar om inte dom skulle smälta om man satte sådana på org dämparna dom blir ju svin varma på 950:n.nån som vet nått annat man kan använda istället???
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|