Äntligen så kommer SMTn att få låta lite
View attachment 379984
Kommer låta kärleksfullt i skogarna när vi tuffar fram i sommar!
Äntligen så kommer SMTn att få låta lite
View attachment 379984
Ingen som har en trevlig liten 950 sm till salu?
Nej men en kompis kommer lägga ut en 990sm -08(?) orange. 350mil. 65000 pistoleros
Chrisx här på forumet, han köpte den ny för ett år sedan. Säljer pga studier.
Lycka till med letandet
Får man hänga på eller? jag kan oxå!
Vad var detta? Nästan så man blev lite nyfiken, trimtoppar??
Mycket touring, 17t
Mycket bus, 16t
Mycket touring, 17t
Mycket bus, 16t
Då tourar jag tydligen runt Gelleråsen när jag kör mina <1.15min/varv, samt gör så att en S1000RR kille i rookie 1000 blir trött på att jag alltid tar honom i utgången på depårakan på Mantorp efter att han har svichat förbi mig i slutet på dragsterrakan, efteråt går han förbi mig och tittar på den gubbe jag är och bara skakar på huvudet
Nä, jag tror så här. Är man ute efter att busa på gatan i lagom hastigheter = 16t som Kalkyl sade. Om du är ute efter att gasa rejält och köra mycket bana samt har preppat hojen lite = 17t
Var det inte du som var drinkmästare?Kalkyl: hade nog räknat in dig i sällskapet omedvetet Så självklart, borde kanske ta en introduktionsfika nångång?
Helt rätt. Du kan ju testa nån av våra och jämföra sen med innan om det blir som jag har planerat vädret denna sommar. Det blir inte några regniga dagarSka testa med 17 först tror jag och se hur det känns.
Är ju inget svårt att byta till 16 en regnig dag annars Hehe
Söker söker och söker... Hittar ingen tråd om servicekostnad för 990. Den första servicen, 100 mil tordes vara billigare än dito för 950 SM då ventiljustering inte krävs vid första service. Vad kostar en 100 mil service för KTM 990 SM(R)?
Det lät ju onekligen bra Jensen!Då bör det vara samma service och inspektion som 750 mils servicen. Jag gjorde 750 mils servicen på MC-kompaniet i höstas och den gick på ca 1400:- och då hade jag med mig egen olja.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|