Jocke0314
Ny medlem
Ny ägare till 990 SMR är det på detta forum jag ska hålla till på då ?
Har säkert massor med dumma frågor jag kommer behöva hjälp med framöver
Har säkert massor med dumma frågor jag kommer behöva hjälp med framöver
Ny ägare till 990 SMR är det på detta forum jag ska hålla till på då ?
Har säkert massor med dumma frågor jag kommer behöva hjälp med framöver
Då har jag något att göra ikväll.
Ska lossa tanken o byta luftfilter när jag lika håller på.
Väntar även på SAS plattor så då ryker även den.
Ska jag kanske vänta tills det är borta innan filter bytet?
Han som haft den verkarbinte haft nå koll alls. :/
Fick mig en cd med verkstad manualen av en kille som haft SE tidigare. Ska nog kolla lite där med.
Nu kanske ljuset börjar synas i tunnel.
Skruvade nästan in den helt, var urskruvad mer än 1cm fanns ingenting som helst lagg. Nu gasar den inte skälv när jag styr fullt.
Imorgon så blir det att testa och ev justera lite.
Då börjar vi med några enkla frågor, tips på några bra backspeglar, gillar inte orginal. Ska på KTM's bandag den
27 och dom rekommenderar db killers, var hittar jag sådan till mina accra pipor ??
Här finns inga dumma frågor.. om inte annat kan det vara värt att ögna igenom tråden eller söka lite innan man ställer sina tankegångar =)
Bra & bra bakspeglar är ju lite definitons fråga. Jag har köpt biltemas bar-end mirrors och satt fast på själva styre istället för änden. Har en på vänstersidan, allt jag behöver i min smak men visst det är begränsad syn.
Db killers, googla loss så borde du kunna hitta tror jag. Fick du inte med vid köpet var ju märkligt? Vilka pipor är det och vilken årsmodell på hoj är det? I år är det visst EXTRA fokus på ljud så det är ju absolut ett måste att köra med killers..iaf enligt mig. Jag har ju även rottweiler så där kluras det vilt på att få ner insugsljudet som är lite väl mustigt..
Vilken grupp ska du köra i..? Jag ska oxå dit och härja lite
Blev sjukt mycket bättre, inge tuppjuck mer.
Skivan har 950 sm/adv 990 sm/smr/smt/adv
Kör i långsamma gruppen, första svängen på bana för mig.
Det är en 09a med dom korta acrapiporna som avslutas med lite kolfiber, och det fanns inget med när jag köpte den, tydligen har den förra ägaren sålt av alla originaldelar.
Googlar så det ryker
Jag gick i samma tankar som dig men sålde tillslut 950in för att jag ville köra mer grus.Är det någon här som testat 19/17" på sin sm?
Vill inte ha en 950se eftersom den har sämre "väg" egenskaper vill bara komma ut på grusvägarna.
Tycker däcken blir något för svulstiga på original fälgar. ( finns att köpa tkc80 i dessa bredder)
Sen får man ju lägga dubbelt med loppor för att få en adv eller SE med samma mil!
Ah okej, rapportera gärna sedan hur gick det om det blev någon konvertering. Vore grymt intressant att seTanken har slagit mig oxå, men som sagt är prisskillnaderna sjuka för typ samma hoj.
Har kollat snubben du har länkat till, men kör man med 19/17 behöver man inte modda oljetank.
Ska inte ut i skiten mer än bara stigar o grusvägar.
till det andra kan jag ta dr800.an. =)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |