Tjena
Harnu läst och läst mer och förstår att SAS är bara att riva bort, antar att han som ägde min förra hoj inte var riktigt sugen eller kunnig på att skruva lite, så SAS plåtarna är beställda från ebay, tune kabeln oxå, så fort jag får hem det så river jag bort skite.
Sen kommer man till detta med vilken mapp etc man ska ha, vad jag förstår så laddar dom flesta akra mappen men sen finslipar den själv alt bänkar hojen, man skulle ju vilja gå ihop några och bänka en ecu samt dela sen på mappen men samtidigt kan det bli svårt om man inte har 2st likadana moddade hojar.
Tittade på Rotteriler filtret som verkar vara rätt nice, dock så känns det sådär att plocka bort hela luftboxen och riskera få in allt skit mot mer känsliga delar, samt att den kostar 3lax, så jag går nog för typ K&N filter som det ser ut nu, men det slutar ju med all in tillslut ändå
Du får se till och uppdatera här så får man följa med och se hur du tycker det blir