ollethn
Ny medlem
Ta väck tanken o dra av kablarna,,fixat o klart Gratis
Nu va de fixat! Lätt som fan!
Fattar inte va dom snackade om på Bike!
Ta väck tanken o dra av kablarna,,fixat o klart Gratis
Nu va de fixat! Lätt som fan!
Fattar inte va dom snackade om på Bike!
Då har man fått tebax hojen från 100-milaservice. 16-kugg på, SAS o EPC bort samt ombestyckning gjord. Slutnotan blev inte så låg som man hade önskat sig , men skillnaden är markant. Hojen låter mkt mer potent när man drar på gas, svarare och accar bättre samt går mkt mer harmoniskt. Vågar inte riktigt tänka på hur ruskigt bra den kommer gå den dag man sätter på slip-on...
Då har man fått tebax hojen från 100-milaservice. 16-kugg på, SAS o EPC bort samt ombestyckning gjord. Slutnotan blev inte så låg som man hade önskat sig , men skillnaden är markant. Hojen låter mkt mer potent när man drar på gas, svarare och accar bättre samt går mkt mer harmoniskt. Vågar inte riktigt tänka på hur ruskigt bra den kommer gå den dag man sätter på slip-on...
Får man fråga vad kalaset gick lös på?
Servicen landar på knappt 3, sen ska det till lite grejer för ca 400.. Runt 3.300 för allt. Om man inte ska ha Akra that is! Men wattefakk, nästa service är ju inte förrän vid 850 mil...
Hur många av er lider av att man tappar ena cyllen när man slangar?
Det känns som om den inte klarar av att leverera soppa till någon av burkarna.
Får man fråga vad kalaset gick lös på?
Nu går den fin fint.
Recept:
1.Klippt av 2 kablar för markeringen av 1&2 växel, Så den ger fullt även på dessa växlar.Samma som att ta bort EPC, Men detta sättet var rek av mycke insatt Gubbe på K.T.M "Swedala"
2.Bort med (sas).
3.Höjt nålarna 2 hack, Näst högsta läge.
4.Synkat förgasarna (Går jämnare när man kör i stan på lägre varvtal)
5. 170 munstycke på högfarten. (155 orginal)
(Åsså acra förstås)
Nu känns den kanon! (Dock känner man fortfarande av den efter en stund på ett hjul att han vill trilskas lite å gå lite illa. Omöjligt att göra nått åt med tanke på konstruktionen/Vinkeln på ena förgasaren då cykeln står verikalt!
OBS:Full gas spar tid/ Å ingen minns ju en fegis!
Trevlig helg.
//Håk.
visst e det väl 2&3a`ns växel som har sina påsar ihop med EPC!?
Nu går den fin fint.
K//Håk.
Jag fick betala helt absurt mkt: 4.900 spänn! Då bytte de till 16-drev, plockade bort SAS o EPC, pluggade igen, ombestyckade och genomförde 100-milaservice.
visst e det väl 2&3a`ns växel som har sina påsar ihop med EPC!?
Har du sålt dina jävla racemoccasiner än?
bara för att du inte kunde pruta ner dem 1500kr behöver du väl inte förstöra
trådar! har du något personligt att meddela mig kan du använda dig av
ett pm.
"sista pris" att folk orkar!!
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |