Capt Awesome
1337
Jävligt nöjd med hojen! Körde en posörsväng när jag bytte garage idag. För kallt för aktiv körning.
Var det du som körde förbi Gärdet i eftermiddas? Twinmullret piggade upp i snålblåsten
(sorry för OT)
Jävligt nöjd med hojen! Körde en posörsväng när jag bytte garage idag. För kallt för aktiv körning.
Har nu bytt till akrapovic och haft hojen på bestyckning hos Lelles. Jag säger bara jävlar min låda vad bågen gick nu! Ljudet kunde nog skrämma slag på gamla tanter också. Hade ju tänkt gå ut lite lugnt med db-killers på, men nu när man testat utan vill man nog ha det så
För förtifjuttonde gången - Lelles gör ingen ombestyckning p.g.a. slipon, dom höjer bara nålen ett hack och synkar möjligen förgasarna.vet du exakt vad dom gjorde?
För förtifjuttonde gången - Lelles gör ingen ombestyckning p.g.a. slipon, dom höjer bara nålen ett hack och synkar möjligen förgasarna.
Snackade med Ragge senast i torsdags och han var mycket intresserad av att få resultatet av mina experiment (som skall göras nån gång när jag har tid ).
Då vart man av med hojen lagom till våren....
Den blev stulen mitt på dagen vid Mölndals stadshus...
regnr XEL 363
orange
bos slipon
pakethållare/handtag var bortplockat..
Hojen kommer säkert stolleköras i mölndal och kommer då höras mkt väl...
Ring gärna mig på 0739-220297
hur mycket fick du betala för bestyckningen? vet du exakt vad dom gjorde?
Har precis varit ute och kört med min riktigt ordentligt för första gången sens jag köpte den. riktig ligistkörning i stockholm i en timme. kan inte säga annat än att jag är klart missnöjd. jävla volvo 240 förgasare säger jag bara. min bara blöddrar och går ojämt osv. ibland kan jag bara vrida på lite på tvåan så har jag en 12'o klock wheelie direkt och nästa gång jag gör det låter det bara böööööööööö och så känns det som att man har fyrans växel i.
varje gång jag wheelat på tvåan och sen växlar till trean så tar det 2-3 sekunder innan jag överhuvudtaget kan få den att öka i fart. den är bara helt orkeslös och bööööar. flera gånger när jag wheelade på tvåan så hackade den när man låg på slangen. osv osv osv...
jag hoppas verkligen att det kommer att göra stor skillnad i slutet på veckan när jag får mina bos, höjer nålarna samt synkar förgasarna för går den så här kommer den inte bli långlivad i min ägo. avstrypningskittet måste jag få bort också.
Har precis varit ute och kört med min riktigt ordentligt för första gången sens jag köpte den. riktig ligistkörning i stockholm i en timme. kan inte säga annat än att jag är klart missnöjd. jävla volvo 240 förgasare säger jag bara. min bara blöddrar och går ojämt osv. ibland kan jag bara vrida på lite på tvåan så har jag en 12'o klock wheelie direkt och nästa gång jag gör det låter det bara böööööööööö och så känns det som att man har fyrans växel i.
varje gång jag wheelat på tvåan och sen växlar till trean så tar det 2-3 sekunder innan jag överhuvudtaget kan få den att öka i fart. den är bara helt orkeslös och bööööar. flera gånger när jag wheelade på tvåan så hackade den när man låg på slangen. osv osv osv...
jag hoppas verkligen att det kommer att göra stor skillnad i slutet på veckan när jag får mina bos, höjer nålarna samt synkar förgasarna för går den så här kommer den inte bli långlivad i min ägo. avstrypningskittet måste jag få bort också.
massa text
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |