Ktm 950 sm

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
AirHawk för rumpan på långtur :)

Har varit tävlingscyklist och till vårt försvar så har riktiga cykelbrallor sämskskinn som gör det mjukt för rumpan och de privata delarna :D
(V*fan.. kanske man skulle dra på sig cykelbrallor under MC brallorna på långturer..)

Inte en dum idé kanske:va

Det dummaste jag har gjort var när jag tog min gamla 950SMR på sin första bandag = 22mil på morgonen till Gelleråsen, köra satan hela dagen och sen hem 22mil på kvällen. DET BORDE VARA VARNINGSTRIANGEL på sådant!!!:dummer

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Det dummaste jag har gjort var när jag tog min gamla 950SMR på sin första bandag = 22mil på morgonen till Gelleråsen, köra satan hela dagen och sen hem 22mil på kvällen. DET BORDE VARA VARNINGSTRIANGEL på sådant!!!:dummer

Känner igen det där... :) Tur att adrenalinet och en å annan sockrig koffeindricka håller en hyfsat vaken ute på banan.

Tog min 990 ner till Knutstorp (19 mil) direkt efter att ha jobbat hela natten, kallt som f*n på mornen var det med. Körde mellan 09-15 om jag mins rätt, hemvägen var en riktig pina! Väl hemma så blev det ett par timmar i sängen sen gå på nattskiftet igen!

High_Octane

Power by Gasoline!
Gick med
15 Mar 2010
Hoj
Honda hornet 600-03 *såld* NU: KTM 990 SM
Detta året bara måste bli toppen,igår hämtade jag nämligen en svart Supermoto som Jag parkerade i mitt garage:) Tog en kort-kort tur innan jag ställde in den, lycka!:tummenupp

Last edited:

High_Octane

Power by Gasoline!
Gick med
15 Mar 2010
Hoj
Honda hornet 600-03 *såld* NU: KTM 990 SM
Tack ska du ha! Nje inte direkt, bara någora kort tagna i garaget med mobilen:) Är inte så jätte mkt att se just nu, ser ut som en vanlig svart 990 sm. Den är helt orginal (förutom 16 drev). Men ska ändra på det under vintern å då kommer de upp bilder eftersom!
Ingen som har ett slip-on dom vill bli befriade ifrån?;)

Last edited:

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Passar biltemas handtagskydd (art. 82575) på 950 -06?

Har ej möjlighet att gå igenom alla sidor då jag just nu endast har mobiltelefon att tillgå. Tacksam för svar

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Passar biltemas handtagskydd (art. 82575) på 950 -06?

Har ej möjlighet att gå igenom alla sidor då jag just nu endast har mobiltelefon att tillgå. Tacksam för svar
Passar säkert efter lite modifikation. Jag fick förlänga de inre fästena när jag satte dit dem på min 690.

Se stylingtråden för 690

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Passar säkert efter lite modifikation. Jag fick förlänga de inre fästena när jag satte dit dem på min 690.

Se stylingtråden för 690

Tack för tipset! de passade som sagt med lite moddning. Vänster passade direkt på utan problem. Höger blev det lite förlängning på det inre fästet då bromsen stack ut. Men det blev kanon! för 249kr ser det jävligt bra ut!

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Idag slog abstinensen till rejält, tog batteriet till jobbet installerade det på hojen och tryckte på start...
30sek av välljud och dagen var gjord :)

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Glömde det! får damma av den i morgon och ta foto då jag skall till garaget, ser inte bra ut just nu efter lite garagedamm (mitt överdrag "brann" upp...)

Freddelito

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2009
Hoj
KTM
Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...