Kalliniho
Ny medlem
Tror som han i sista länken, en strypning. Bike har nog fixat bort allt vad strypning heter på den hojjen dom hade.
Hur kommer det sig att enligt Bike så fick dom den till 125?
Aja, vi får se när den kommer
Hur kommer det sig att enligt Bike så fick dom den till 125?
Aja, vi får se när den kommer
Ktm är ju lite som apple, en del av priset är bara för märket. EXC är ju en grym hoj men kostar därefter. Duke är trots allt en av de billigaste hojjar du kan köpa. Helt kass är den ju inte, men tror inte den håller medelvärde...
Roligt att du just nämner apple! Kollar du dukens matrial den har och hur stabil allt är så känner du nog skillnaden än när du sitter på en exempelvis cbf 125. Dessutom är den bättre än folk tror! Jag själv trodde att den skulle vara seg och allt i dess väg pga 4takt 125... Men, jag blev otroligt förvånad! Provkör gärna innan du uttalar dig nästa gång!
Roligt att du just nämner apple! Kollar du dukens matrial den har och hur stabil allt är så känner du nog skillnaden än när du sitter på en exempelvis cbf 125. Dessutom är den bättre än folk tror! Jag själv trodde att den skulle vara seg och allt i dess väg pga 4takt 125... Men, jag blev otroligt förvånad! Provkör gärna innan du uttalar dig nästa gång!
Man tycker nog att en 125a är skit snabb i acceleration om man bara kan jämföra med sin moppe, tycker att körskolans hoj var skit snabb de första gångerna jag övningskörde med den, men den har ju knappt 12 hästar enligt min lärare.. så ja..
KTM håller den högsta klassen på grejerna (enligt egen erfarenhet)... Och Duke är inte den dyraste hojen... Men över medel iaf? 40 000 är väl "normal" pris för en ny? Yamahas cyklar ligger väl också runt där?
Så du menar att KTM lägger på 10 000 bara för märket än vad de andra tillverkarna göra?
KTM håller den högsta klassen på grejerna (enligt egen erfarenhet)... Och Duke är inte den dyraste hojen... Men över medel iaf? 40 000 är väl "normal" pris för en ny? Yamahas cyklar ligger väl också runt där?
Så du menar att KTM lägger på 10 000 bara för märket än vad de andra tillverkarna göra?
Och vad är det som Duken inte håller i medelvärde?
Enligt egen erfarenhet...?
Vad e de för erfarenhet då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring