Kör med okq8 10W50 från swedol
Swedol är seriöst, bra yrkesgrejer. Den oljan ska jag nog prova kommande oljebyte.
Fick hem lite billiga prylar från Temu. Användbara saker som inte är alltför kritiska när det gäller säkerhet och prestanda.
Som dessa bromspedaltoppar av massiv aluminium. Plockade bort spikarna för bekvämare känsla. Dom kostade ca 60-70 kr/st.
20 st pluggar med ögla för bromstömning. 20 spänn..
Med 6 st dessa gummiband med knapplås på för varsam ihopbuntning av kablage och vajrar, 20 kr.
Tre trattar för olja. 30 spänn.
Bra att ha i reserv, start, eller stopp - knapp för KTM.
23 kr så varför inte?
Lite skydd för ljuddämparen, 40 spänn.
Några extra ventilhattar så man slipper noja över att inte ha när man behöver. 60 kr för 500 st.
Samt 10 st dessa valvskruvare, med 100 reservvalv, 30 kr respektive 60 kr. Alltid bra att ha några extra, eller hur.
Och så min fetishism för färgglada racinghandskar. Mellan 50 - 80 kr / paret. Noteras bör att storlek XL gäller, dom passar precis mina händer. (Här i Sverige brukar jag köpa storlek 10 annars)
OBS kvaliteten kan kännas tveksam, men då dessa handskar kommer användas hårt förväntar jag mig inte nån längre hållbarhet.
Plus lite mer smått och gott som stålbrickor, gummiringar / packningar, och sånt man kan köpa på Biltema.