Okey kompis
Startmotorn pajar på 1190 tillverkad före 2015, de e kasst.
Och lyset var felinställt från fabrik.
Det ska regna imorgon, trist.
Last edited:
Okey kompis
Har jag nämnt att de satt i kåpor? Plastdetaljer är inte det samma som kåpor Står det ett moment får man väl försöka iaf. Gjorde så men som jag har försökt printa in i era hjärnor så insåg jag att det inte funkar att dra dessa till märkt moment med momentnyckel. Hade jag blundat och skruvat in dessa skruvar med vanlig skruvmejsel så hade jag inte känt när jag bottnat. Motståndet blev knappast större vid botten. Fick alltså visuellt se när jag bottnade.
Inser att alla som har lagt en motkommentar på detta är Stockholmare eller där omkring, tummen mitt i handen alltså, ni vet ingenting det är rikskänt!
När jag monterade värmesätet och skulle ha tillbaka kåporna så stod det att jag skulle dra plastskruvarna till 3,5Nm.
Mina plastgängor har jag iaf inte dragit sönder, men jag är ju inte från Sthlm...Måste vara därför..
Mina plastgängor har jag iaf inte dragit sönder, men jag är ju inte från Sthlm...Måste vara därför..
KUNGSH = KUNGSHOLMEN = VISST STOCKHOLM!
Man behöver inte vara från Tokholma för att bo där!
Faktum är att det flyttar in människor från andra ställen hela tiden.
KUNGSH = KUNGSHOLMEN = VISST STOCKHOLM!
De ville köra KTM och KTM hade gått med på att sponsra dem till först. Sen backade KTM ur och angav inget skäl.Är det sant att i The long way around så ville de köra KTM men pga risken att bli stående 10 år i Mongoliet, så fick det bli BMW istället?
Är det sant att i The long way around så ville de köra KTM men pga risken att bli stående 10 år i Mongoliet, så fick det bli BMW istället?
De ville köra KTM och KTM hade gått med på att sponsra dem till först. Sen backade KTM ur och angav inget skäl.
Charlie, tror jag det var, som spekulerade att det var därför att KTM var rädda att hojarna inte skulle hålla.
Så de kontaktade BMW istället och blev sponsrade med hoj från dem.
Så här var detÄr det sant att i The long way around så ville de köra KTM men pga risken att bli stående 10 år i Mongoliet, så fick det bli BMW istället?
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |