Triumph Int
Medlem
http://en.wikipedia.org/wiki/Clio_V6_Renault_Sport#Clio_V6_Phase_2_.282003-2005.29
Enda nackdelen är att baksätet alltid är upptaget
Enda nackdelen är att baksätet alltid är upptaget
Om nu accorden är bullrig i kupén, vad är då impreza...
Återigen, stay the hell away of VW!
Tradigt att Mazda 3/6 MPS verkar rostbenägna då det verkar vara mkt skoj för pengarna. Alfa Brera samt 159 är fantastiskt trevliga bilar att köra, vad jag vet inte mer problem än nån annan bil. Ett + för Alforna är ju att ägarna brukar ta bra hand om sina bilar.
Är själv på g att byta bil, max 90 k är min gräns också samt den också gärna får vara lite småskojig. Alfa 159 JTS eller Saab 93 2,0 t/ 2,8 t är väl de hetaste alternativen vad jag kommit fram till.
Mazda rx-8?
Snöade först in på BMW 325i 2006-... Tittade egentligen först på E46:an men fastade sen för E90 som verkar ha trevligare motor och se bra mkt trevligare ut.
VW och Audi är jag ganska tveksam till. Dyra att äga när det krånglar, vilket det oxå gör?
PM:a mig när en 911 för under 90.000kr som är bra nog för att användas som åretrunt bruksbil dyker up. Jag är intresserad!Porsche 911 targa från -78 till 81. Kan man med tur hitta för de pengarna. Körde en -87 till vardags på sommaren samt en Porsche 944 -84 på vintern. Funkade kanon och hade lätt kört en 911 året runt om vi bara var två i hushållet.
Boxter finns även om man vill ha lite modärnare.
Polaren åker Z4 året om, funkar kanon.
Sant! Finns ett par riktiga lågmilare för vettiga pengar på blocket dessutom.
Någon som vet om dom lider av några speciella sjukdomar eller annat man ska akta sig för?
Skulle BMW vara billigare när det krånglar?
Har ägt en Civic Type R i 8 år och kört 15000 mil året runt, banträffar och pendling. Den enda som behövt bytas är varselljuslampor och nummerplåtsbelysningen samt ett missljudande urtrampningslager.
Den har varit smygtrimmad med öppet filter, insugs och avgasgrenrör samt mappning sedan nästan ny, och jag har gasat friskt hela tiden när tillfälle bjudits. Ser man till att ha fräsch olja i dem och inte missväxlar så verkar motorerna nästan "skottsäkra". Inga kända fel som påverkar ägandet eller brukandet. Speciellt inte på årsmodell 04-05.
Även modellen efter som kom 06 ska vara en bra bil. Lite mer ombonad och aningen tyngre, men fortfarande en potent bruksbil som inte skäms för sig.
Testa en Type R, och gärna en med åtminstone kalluftsfilter monterat. Lite trim gör dem bara bättre!
PM:a mig när en 911 för under 90.000kr som är bra nog för att användas som åretrunt bruksbil dyker up. Jag är intresserad!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|