Tror minsann att jag måste övertala mitt rederi att sponsra ett dykcert, tänk vad mycket pengar de kommer att spara in på de visuella inspektionerna på bogar o poddar.blacktriple skrev:2617959Jag var och gjorde bogpropellerinspektion i onsdags.
Just another day at work...
Thermal skrev:2618327Tror minsann att jag måste övertala mitt rederi att sponsra ett dykcert, tänk vad mycket pengar de kommer att spara in på de visuella inspektionerna på bogar o poddar.
Det är redan en vecka planerad på Aruba nu i december när jag mönstrar av, men jag tvivlar på att det kommer att bli nån dykning då jag mönstrar av med tre trikare som också stannar kvar.blacktriple skrev:2619104Eller så kan du stanna kvar en vecka i karibien när du mönstrar av nästa gång och gå en kurs själv.
Blir du klar innan veckan är slut kan du ligga på stranden och dricka pina colada...
pucken skrev:2613142Hon ärinte skådis längre. Nu jobbar hon på kustbevakningen
Haha jävla dåre Haka på oss med jetski nån gångRoLLER skrev:2604240Satskägget va fören dök Såg ut som den skulle sjunka.
Ohwell.... här e jag och polaren en fredagkväll med båtarna.
Nja, inte riktigt (fast fotot är sådär). Är ett av två gamla fort i mynningen på Humber river. Byggdes under 1:a världskriget och blev färdiga när det tog slut.Chirre skrev:2633095Haha, va f-a va det förnått? Ett fyrskepp?
blacktriple skrev:2617959Jag var och gjorde bogpropellerinspektion i onsdags.
pucken skrev:2600249Så talar ett 100% moppefucko !!! Björn som var med i programmet är en kompis till mig. Han berättade att dom ofta hjälper nollor som dig med att hitta hem till mamma när ni varit ute och irrat på sjön.
"Vet ni vad som menas med att en båt planar?"Küngen skrev:2634958Tre småbrudar på en fet Hydrolift, helt sjukt...
Esquire skrev:2635528"Vet ni vad som menas med att en båt planar?"
niuck skrev:2603331zara zetterqvist
blacktriple skrev:2617959Jag var och gjorde bogpropellerinspektion i onsdags.
johngbg skrev:2619156Mitt rederi sponsrar minsann dykcert. Blir arbetsdykare klass-S, tror jag det var, efter nyår.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|