Kvinnoförtryck!!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Precis, uttrycket är politiskt, därför använder jag det inte. Neger är inte politiskt, men folk vill göra det till en politisk fråga.

Intressant, den anses pk att inte använda ordet, men det är inte politiskt?

Jag hävdar istället att det är politiskt och har så varit ganska länge, må vara att det är så länge att folk börjar glömma varför.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Intressant, den anses pk att inte använda ordet, men det är inte politiskt?

Jag hävdar istället att det är politiskt och har så varit ganska länge, må vara att det är så länge att folk börjar glömma varför.

Det var politiskt från början, och hade det varit så att politiker hade sagt att ordet inte ska användas men folkgruppen inte ens hade en åsikt hade jag använt ordet. Men nu för tiden är det inte en politisk fråga, utan folkgruppen har en tydlig ståndpunkt.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Genom att från gryning till skymning helt avstå från mat, dryck och sex ska muslimer som deltar i fastan lära sig tålamod och ödmjukhet och öka sitt medvetande om religionen

Klart kvinnor ska hålla sig borta från marknaden när männen inte fått käka på hela dagen samt inte fått spänna på kärringen heller...:fakta

men det är ju tillåtet att käka och göka på natten!:dummer

http://www.dn.se/ekonomi/dubai-ger-guld-till-feta-under-ramadan/

Dagens nyheter DN.

Dubai ger guld till feta under ramadan

Dubais myndigheter har under ramadan startat en vikttävling för medborgare som lider av fetma. Ett gram guld får man för varje tappat kilo.

I sin kamp mot fetman har myndigheterna i Dubai startat ett slags guld-mot-smal-program. I och med att fastemånaden ramadan är igång erbjuder man ett gram guld, värt 270 kronor, till varje kilo som försvinner. Varje tävlande måste dock förlora minst två kilo, skriver Reuters.

Tävlingen går under namnet ”Din vikt i guld” och de tre främsta bantarna kan vinna guldmynt värda upp till 20 000 dirham, alltså nästan 35 000 kronor

Här har vi Dubais egen lilla "Biggest looser"tävling....:tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har inte missat nåt inlägg...men faktum kvarstår...vem bryr sig om sprit o supa när landet har större problem än så. Bojkottar hellre landet pga idiotin än spritreligionen. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Ingen har tvingat dig dit. Många länder har stora problem med massor olika saker, likaså Sverige. Men man åker dit ändå, så vad är ditt problem? Ni diskuterar ett ord! Vem fan bryr sig om ett ord när det finns kvinnoförtryck, våldtäktsmän, alkoholister, missbrukare, pedofiler mm mm osv!

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Ingen har tvingat dig dit. Många länder har stora problem med massor olika saker, likaså Sverige. Men man åker dit ändå, så vad är ditt problem? Ni diskuterar ett ord! Vem fan bryr sig om ett ord när det finns kvinnoförtryck, våldtäktsmän, alkoholister, missbrukare, pedofiler, vänsterpartister, tjockisar mm mm osv!

True that!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Ingen har tvingat dig dit. Många länder har stora problem med massor olika saker, likaså Sverige. Men man åker dit ändå, så vad är ditt problem? Ni diskuterar ett ord! Vem fan bryr sig om ett ord när det finns kvinnoförtryck, våldtäktsmän, alkoholister, missbrukare, pedofiler mm mm osv!

Fast nu finns det olika grader av helvetet.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Det var politiskt från början, och hade det varit så att politiker hade sagt att ordet inte ska användas men folkgruppen inte ens hade en åsikt hade jag använt ordet. Men nu för tiden är det inte en politisk fråga, utan folkgruppen har en tydlig ståndpunkt.

Fast vem var det som sa att ordet inte skulle användas?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

O där kom klorna. Voine voine.

Jag gav mina åsikter...tydligen ett problem. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...