PippiT
Professionell mobbare
En tupp som ruvar ägg måste definitivt var en hen!
Varför har du fått för dig att det där är en tupp? Jag hävdar att det är en höna.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
En tupp som ruvar ägg måste definitivt var en hen!
Lustigt, men valde inte du att se just hen som ett politiskt uttryck.
Varför har du fått för dig att det där är en tupp? Jag hävdar att det är en höna.
Jag tror också att det är en höna med tuppkam.
Hönor har oxå kam dock mindre utvecklad. Det där är en höna.
Precis, uttrycket är politiskt, därför använder jag det inte. Neger är inte politiskt, men folk vill göra det till en politisk fråga.
Lite som kvinnor med mycket stake?
Som har mycket stake eller får mycket stake?
Som har.
Jag hävdar istället att det är politiskt och har så varit ganska länge, må vara att det är så länge att folk börjar glömma varför.
Intressant, den anses pk att inte använda ordet, men det är inte politiskt?
Jag hävdar istället att det är politiskt och har så varit ganska länge, må vara att det är så länge att folk börjar glömma varför.
Jag har inte missat nåt inlägg...men faktum kvarstår...vem bryr sig om sprit o supa när landet har större problem än så. Bojkottar hellre landet pga idiotin än spritreligionen.
Ingen har tvingat dig dit. Många länder har stora problem med massor olika saker, likaså Sverige. Men man åker dit ändå, så vad är ditt problem? Ni diskuterar ett ord! Vem fan bryr sig om ett ord när det finns kvinnoförtryck, våldtäktsmän, alkoholister, missbrukare, pedofiler, vänsterpartister, tjockisar mm mm osv!
Ingen har tvingat dig dit. Många länder har stora problem med massor olika saker, likaså Sverige. Men man åker dit ändå, så vad är ditt problem? Ni diskuterar ett ord! Vem fan bryr sig om ett ord när det finns kvinnoförtryck, våldtäktsmän, alkoholister, missbrukare, pedofiler mm mm osv!
Det var politiskt från början, och hade det varit så att politiker hade sagt att ordet inte ska användas men folkgruppen inte ens hade en åsikt hade jag använt ordet. Men nu för tiden är det inte en politisk fråga, utan folkgruppen har en tydlig ståndpunkt.
Snick snack! Ett helvete är ett helvete.
Ingen har tvingat dig dit. Många länder har stora problem med massor olika saker, likaså Sverige. Men man åker dit ändå, så vad är ditt problem? Ni diskuterar ett ord! Vem fan bryr sig om ett ord när det finns kvinnoförtryck, våldtäktsmän, alkoholister, missbrukare, pedofiler mm mm osv!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|