Pejo skrev:
Flamebait eller onyanserad, sårad fd "förare som har tagit då det ena och andra priset i roadracing." ? Svårt o veta.... just "före detta" låter lite som "efter bäst före-datum"...
Men ändå ett bättre inlägg i debatten än ditt...
Pejo skrev:
Flamebait eller onyanserad, sårad fd "förare som har tagit då det ena och andra priset i roadracing." ? Svårt o veta.... just "före detta" låter lite som "efter bäst före-datum"...
Fixxxer skrev:Idag kommer jag och sambon åkandes på en 50-väg i ett ganska tätt trafikerat område. Jag ser i ögonvrån hur 2 MC-åkare kommer upp bakom oss... och kör om trots mötande bilar! De sket totalt i att det kom mötande bilar, de ligger alltså i fel fil och kör dessutom INTE lagligt eller bra med tanke på att det är SKYMD sikt.
Det är just sådant här som gör att jag undrar... Varför tror ni många olyckor sker? Varför måste man om till alla pris för att man har hoj? Ska alla bilister trängas undan för några av er där ute?
Jag är helt säker på att jag ALDRIG kommer att köra som dessa personer. De kör som fi**or och det är vidrigt att möta dem i trafiken.
Om du har en annan åsikt om hur det gick till så tycker jag att du ska tala om hur det gick till, annars gäller min åsikt, eller hur? Eller tror du verkligen att jag skulle sitta här och dikta ihop en egen historia? Tror du verkligen det på allvar? Jag ser fram emot din version.Micke_R1 skrev:Har läst ditt inlägg ,gick inte till som du beskriver..
Jag råkade körda en av hojarna..
Det är inte alls förbjudet att köra om på enkelfil ,kolla med trafikskolorna får du se..
Att man bara orkar bry sig..
Vad har min hastighet med saken att göra? Övrig trafik höll som sagt samma hastighet varför jag inte på något sätt avvek.max__ skrev:Om jag låg 140-150 km/timmen så skulle jag tänka på vad jag yttrade mig om på detta forum..
Då jag anser att det är faligare att köra 150 km/t med en rostig skåpbil..
Än vad det är att köra 200 km/t med en sportmc från 2004 och med en förare som har tagit då det ena och andra priset i roadracing.
Så FUCK OFF moppetönt..
Tror verkligen inte många människor står ut med dig en hel dag ,förfan du gnäller ju värre än ett fruntimmer..
Borde du veta om du har nåt![]()
Skriv en bok istället ditt pucko!
Du verkar ju inte ha bekymmer med att hitta på osanna historier bara för att du ska verka bäst i trafiken..
M.V.H Trafikpolisen![]()
I all välmening (med glimten i ögat):max__ skrev:... rostig skåpbil ...
Bra inlägg. Som jag brukar säga: Vi kör "som fan" men vi gör det så länge det inte drabbar andra trafikanter.Fixxxer skrev:Idag kommer jag och sambon åkandes på en 50-väg i ett ganska tätt trafikerat område. Jag ser i ögonvrån hur 2 MC-åkare kommer upp bakom oss... och kör om trots mötande bilar! De sket totalt i att det kom mötande bilar, de ligger alltså i fel fil och kör dessutom INTE lagligt eller bra med tanke på att det är SKYMD sikt.
Det är just sådant här som gör att jag undrar... Varför tror ni många olyckor sker? Varför måste man om till alla pris för att man har hoj? Ska alla bilister trängas undan för några av er där ute? ...
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!