kwistfiqare

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Efter att ha läst igenom tråden en gång till så måste jag säja att det finns ett antal människor vars föräldrar borde ha använt kondom... :lol :lol :lol

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Hoppsanhejsan..här var det drag i galoscherna :tummenupp

Kan ju bara erkänna att jag var No2 bakom El Tjoffo denna hemska dag i Ulf_Lundins liv...

Är väl inget annat å göra än att krypa till korset och beklaga att jag passerade i "aningen" högre fart på avfarten men dock på rätt sida..

Ibland blir det lite knas när man har lite fart på grejjerna och man närmar sig någon som inte alls uppskattar fartkänslan... vad att göra?
Slå på hejdarna för kung å fosterland, eller smita förbi på ett förhoppningsvis snyggt sätt?

Vet ju själv hur glad man blir när någon körom en på högersidan på slangen i 200 knyck..mmm...mumma för själen :3freak

Jaja..bara att konstatera då..jag har Kwistfiq :3freak

Last edited:

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
P@trik skrev:
Dessa ”vansinnesmaskiner”....

Där försvann ännu lite mer respekt för polisen....

Tja, de kanske borde ha skrivit "Dessa vansinnespiloter" istället. MC:n är ju inte vansinnig i sej. Det klarar vi förare av så bra själva.

gladh

MaPe

Ser långt ut på bra håll.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
inte ett skit men skruvar HD-Inte nu längre!! Nu Skoda....
Niklasinorr skrev:
Efter att ha läst igenom tråden en gång till så måste jag säja att det finns ett antal människor vars föräldrar borde ha använt kondom... :lol :lol :lol

Förstår vad du menar :tummenupp

Tänk på den/dom ni har mist i en mc olycka i sommar eller tidigare innan ni uttalar er att det är coolt och ballt att köra fort och vårdslöst. Alla på det här forumet har nog haft döden nära sig eller en vän.

Citat "Sporthojar har ”kluvit” personbil - 3 döda (Uppl-Bro -03), kört på bakhjulet in i sidan på bil -1 död (Södertörn -03), på bakhjulet in i framrutan på mötande bil – svårt skadade (Märsta –03) samt årets frontalkrockar, krockar med stolpar i höga farter m.m.

Vi arbetar lite maktlöst vidare och meddelar dödsbud med jämna mellanrum till förtvivlade mammor och flickvänner!!!!

Bengt Svensson/insp. Chef Trafikpolisen Norrort, Stockholm." slut citat

Jag säger inte att jag kör lagligt eller klagar inte heller på andra, men det sista jag skulle göra är att skryta om vansinnes åkning.

(som vanligt så är kritiken inte riktad till någon på det här forumet eller till någon som kan känna sig "träffad")

Mathias

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
MaPe skrev:
Jag säger inte att jag kör lagligt eller klagar inte heller på andra, men det sista jag skulle göra är att skryta om vansinnes åkning.

Mathias
Veckans bästa inlägg :tummenupp

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
GSXR1100R skrev:
Veckans bästa inlägg :tummenupp
Håller med,busåkning med förstånd om man säger som så.Med åldern så kommer dom där små men betydelsefulla blickarna över axeln som en ren reflex,sparar många veckor på gipsfabriken.Och när man wheelar så gör man det inte mitt i stan i rusningstrafik.Men enligt lagboken e man ju lika olaglig iaf,det e korrekt.Men i statistiken är det nog tyvärr dom yngre som ligger sämst till.Erfarenhet ger faktiskt säkerhet.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln