Tjoffe skrev:Tassen ett tips läs igenom hela tråden innan du svarar på inlägg som är några dagar gamla.
Ett av de mer omogna inläggen i den här tråden.Ingel skrev:... hade jag tänkt köra lagligt skulle jag inte köpt en sporthoj. ...
Ett litet tillägg:Ingel skrev:... tycker en del att man är en idiot får man väl ta det. ...
Ingel skrev:Körningen såg säkert väldigt vårdslös ut, men du vet själv att man har ganska bra koll bakom styret. Jag hade i alla fall det även fast det gick fort.
Ber om ursäkt för att jag drar ned det goda ryktet sporthojsåkare har.
Niklasinorr skrev:"Vi människor kommer inte att förstöra jorden, vi kommer bara att ta ihjäl oss själva" Citat från Michael Chrichtons "Juraparken"
Vi sporthojsåkare kommer heller inte att förändra något, vi kommer bara att ta bort oss själva, antingen via förbud eller lagar, eller så kör vi helt enkelt ihjäl oss.
Den brist på ödmjukhet som visas så tydligt i den här tråden är precis det som kommer att göra så att vi inom en snar framtid inte finns längre. Det är väldigt tydligt att det finns många killar på SH som fortfarande är så pass unga att dom tror att dom är odödliga och tror att hela världen snurrar omkring dom, och försöker "försvara" sin så kallade "livsstil"... det är så j-vla patetiskt, precis som att gnälla på snuten när man åker dit för vårdslöshet, ta det som en man och sluta gnäll.
Om Ulf upplever att han blir rädd när ett gäng nissar kör om honom på ett sätt som förmodligen dom flesta vuxna människor skulle uppfatta som idiotiskt så måste han väl få göra det, han blir rädd och han blir arg och vill skriva av sej det på ett forum där det finns människor med liknande intressen och ibland erfarenheter. Ni som då körde i det hör gänget, skippa pajkastningen och acceptera kritiken, ni körde som svin och det finns inget försvar i världen för det, så enkelt är det. Om ni nu vill fortsätta köra så så är det ju upp till er, ingen kan tvinga er att ända på era körvanor annat än ni själva eller liemannen. Men ta åt er av kritiken och sluta upp med igelkottförsvaret, det leder ju bara till att det är ännu fler som tycker att ALLA motorcyklister, med eller utan tröjor, är idioter...
Jag tycker att svensson kör som idioter.. så jag bara jävlas tillbaka! ..alltid retar man nån. Speciellt roligt är det att reta bmw-ägare och folk som kör låtsas jeep, dom tar åt sig extra mycket nästan så att man kunde tro att dom har komplex för nånting.Robban_C skrev:Ett litet tillägg:
När du kör så att Svensson tycker du är en idiot så drabbar det mig också. Och alla andra på sporthojar också! Fatta det!
Japp. Jag vet också att man oftast har (eller anser sig ha) koll på det man gör. Men man har inte koll på vad andra gör. Dessutom kan man framstå såsom att man inte har koll och därmed skapa dåligt rykte. Och det var nog främst det sista jag tänkte på.Ingel skrev:Körningen såg säkert väldigt vårdslös ut, men du vet själv att man har ganska bra koll bakom styret. Jag hade i alla fall det även fast det gick fort.
Ber om ursäkt för att jag drar ned det goda ryktet sporthojsåkare har.
Du lär väl bli en Svensson du med, om du nu lever så längeGixxerJensa skrev:Jag tycker att svensson kör som idioter.. så jag bara jävlas tillbaka! ..alltid retar man nån. Speciellt roligt är det att reta bmw-ägare och folk som kör låtsas jeep, dom tar åt sig extra mycket nästan så att man kunde tro att dom har komplex för nånting.
Det blir till att leva jävligt länge innan man blir en svensson isf.. vem vet jag kanske sitter i rullstol och far fram i 80km/h(i mittfilen på 110väg) med min handikapp-anpassade chrysler voyeger som skattebetalarna har pröjsatBMW R90s skrev:Du lär väl bli en Svensson du med, om du nu lever så länge
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|