kwistfiqare

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Silwer skrev:
PMC är väl ändå en hojklubb, SH är en hoper människor från hela landet som rätt ofta inte ens känner varandra.

mao är det inte SH som helhet som hoppar på era klubbar utan personer på forumet SH.

PMC är med ett forum med folk som kör hoj.

Det är lika lite PMC som i helhet hoppar på andra, utan personer på forumet PMC
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Liwa1 skrev:
PMC är med ett forum med folk som kör hoj.

Det är lika lite PMC som i helhet hoppar på andra, utan personer på forumet PMC


Låter lite som när Rigge skulle förklara att Fuelmedia bara är en hemsida på internet och har ingen koppling till Gävlefolket :lol

Måste man inte bli invald i PMC för övrigt? Då kan man väl kategorisera in det under gäng/slutet sällskap?

Bäst att även tillägga att de två ggr jag åkt med på onsdagsåkningarna så har jag gasat friskt och trivts som fisken i vattnet, handen i handsken, polacken på bordellen :tungan
Hakar gärna på fler ggr.
 

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
Caffe skrev:
Låter lite som när Rigge skulle förklara att Fuelmedia bara är en hemsida på internet och har ingen koppling till Gävlefolket :lol

Måste man inte bli invald i PMC för övrigt? Då kan man väl kategorisera in det under gäng/slutet sällskap?

Bäst att även tillägga att de två ggr jag åkt med på onsdagsåkningarna så har jag gasat friskt och trivts som fisken i vattnet, handen i handsken, polacken på bordellen :tungan
Hakar gärna på fler ggr.

Bra där Caffe du är välkommen! Resten e förresten oxå välkommna att hänga med. Jo PMC är väl en "klubb".
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Jag tycker att det blir lite för mycket adrenalin här i tråden nu! Visst gör vi alla fel. Jag är 52, har kört professionellt i 26 år med tradare, buss, taxi i Sthlm mm. Men även jag gör dumheter i trafiken. Skall vi försöka medge att Ulf_lundin blev rädd p.g.a. några som stressades upp i gruppen. Han som låg först körde kanske lite för fort för att hålla ihop gänget, det har jag med gjort. Lätt hänt. Att sådana saker händer är tyvärr mänskligt. Bra att ingen blev skadad. Så kära "medmänniskor" ta det inte personligt utan försök att komma ihåg nästa gång Kilowatterna suger att det finns Svensson som egentligen är där bara för att förflytta sig från punkt A till punkt B och önskar klara sig med 40 år gammalt körkort. Vill du köra fort, gör det på ett ställe som är rolig och säker. På bana t.ex. Då har du snabba "trafikanter" runt om dig som det kan vara kul att försöka slå. :)
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Sam skrev:
Vill du köra fort, gör det på ett ställe som är rolig och säker. På bana t.ex. Då har du snabba "trafikanter" runt om dig som det kan vara kul att försöka slå. :)

Snark. det där jäkla "kör på bana-dravlet" funkar ju inte i praktiken. Iaf inte för oss boende runt Sthlm eller annan ban-o-nära ort.
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Tysken skrev:
Snark. det där jäkla "kör på bana-dravlet" funkar ju inte i praktiken. Iaf inte för oss boende runt Sthlm eller annan ban-o-nära ort.

Jag vet det är svårt! Därför dör det folk på sporthojar och försäkringspremier går upp igen. Kanske är det bara totalförbud som hejdar trenden :va
Är det det du är ute efter?
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tysken skrev:
Snark. det där jäkla "kör på bana-dravlet" funkar ju inte i praktiken. Iaf inte för oss boende runt Sthlm eller annan ban-o-nära ort.
Vi har ju ingen lokal.
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Sam skrev:
Jag vet det är svårt! Därför dör det folk på sporthojar och försäkringspremier går upp igen. Kanske är det bara totalförbud som hejdar trenden :va
Är det det du är ute efter?

Jag är inte ute efter nånting, bara att det är så lätt att kläcka ur sig att man ska köra bana istället. Personligen så hade jag inte kört på bana om det så låg en i samma trappuppgång.
Folk kör för fort och som galningar, bara att hajja läget.

Blanda för guds skull ej ihop mig med nån hardcore-mcklubb nu, jag skyr dom som jag skyr banåkning :lol
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Tysken skrev:
Jag är inte ute efter nånting, bara att det är så lätt att kläcka ur sig att man ska köra bana istället. Personligen så hade jag inte kört på bana om det så låg en i samma trappuppgång.
Folk kör för fort och som galningar, bara att hajja läget.

Blanda för guds skull ej ihop mig med nån hardcore-mcklubb nu, jag skyr dom som jag skyr banåkning :lol
Jag håller lite med här, jag tror inte heller jag skulle köra bana om jag bodde närmre heller! Det är inte för alla..
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Tysken skrev:
Snark. det där jäkla "kör på bana-dravlet" funkar ju inte i praktiken. Iaf inte för oss boende runt Sthlm eller annan ban-o-nära ort.

Det finns många som kör bana i Luleå. (Inte enbart kanske)

Luletråden skrev:
Kemora i Finland ca 52 mil
Mittsverigebanan Härnösand ca 48 mil
Motopark/Virtasalmi Finland ca 67 mil
Mo i Rana ca 60 mil
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
DisqoBizkit skrev:
Jag håller lite med här, jag tror inte heller jag skulle köra bana om jag bodde närmre heller! Det är inte för alla..
Nej, svänga och luta och ha sig, hur kul är det?
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Tysken skrev:
Jag är inte ute efter nånting, bara att det är så lätt att kläcka ur sig att man ska köra bana istället. Personligen så hade jag inte kört på bana om det så låg en i samma trappuppgång.
Folk kör för fort och som galningar, bara att hajja läget.

Men ärligt, du har två alternativ, vad? Antingen anpassar du dig i din miljö, eller så kommer staten att avlägsna dig och "försöka" anpassa dig. Dvs. om du överlever länge nog.
Jag sa ju i tidigare inlägget att jag vet det är svårt, men det är dina "optioner". Sluta agera som tonåring och trotsa samhället. Det slutar bara illa.
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
stoffer skrev:
Det finns många som kör bana i Luleå. (Inte enbart kanske)
Det finns säkert de som har längre också, all heder åt dem. Jag och fler med mig har dock inget som helst intresse av att åka på bana.
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Sam skrev:
Men ärligt, du har två alternativ, vad? Antingen anpassar du dig i din miljö, eller så kommer staten att avlägsna dig och "försöka" anpassa dig. Dvs. om du överlever länge nog.
Jag sa ju i tidigare inlägget att jag vet det är svårt, men det är dina "optioner". Sluta agera som tonåring och trotsa samhället. Det slutar bara illa.

Jag trotsar inget jäkla samhälle, jag vill bara ha kul och utöva min hobby
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top