Silwer skrev:PMC är väl ändå en hojklubb, SH är en hoper människor från hela landet som rätt ofta inte ens känner varandra.
mao är det inte SH som helhet som hoppar på era klubbar utan personer på forumet SH.
Liwa1 skrev:PMC är med ett forum med folk som kör hoj.
Det är lika lite PMC som i helhet hoppar på andra, utan personer på forumet PMC
Caffe skrev:Låter lite som när Rigge skulle förklara att Fuelmedia bara är en hemsida på internet och har ingen koppling till Gävlefolket
Måste man inte bli invald i PMC för övrigt? Då kan man väl kategorisera in det under gäng/slutet sällskap?
Bäst att även tillägga att de två ggr jag åkt med på onsdagsåkningarna så har jag gasat friskt och trivts som fisken i vattnet, handen i handsken, polacken på bordellen
Hakar gärna på fler ggr.
Sam skrev:Vill du köra fort, gör det på ett ställe som är rolig och säker. På bana t.ex. Då har du snabba "trafikanter" runt om dig som det kan vara kul att försöka slå.
Tysken skrev:Snark. det där jäkla "kör på bana-dravlet" funkar ju inte i praktiken. Iaf inte för oss boende runt Sthlm eller annan ban-o-nära ort.
Vi har ju ingen lokal.Tysken skrev:Snark. det där jäkla "kör på bana-dravlet" funkar ju inte i praktiken. Iaf inte för oss boende runt Sthlm eller annan ban-o-nära ort.
Sam skrev:Jag vet det är svårt! Därför dör det folk på sporthojar och försäkringspremier går upp igen. Kanske är det bara totalförbud som hejdar trenden
Är det det du är ute efter?
Jag håller lite med här, jag tror inte heller jag skulle köra bana om jag bodde närmre heller! Det är inte för alla..Tysken skrev:Jag är inte ute efter nånting, bara att det är så lätt att kläcka ur sig att man ska köra bana istället. Personligen så hade jag inte kört på bana om det så låg en i samma trappuppgång.
Folk kör för fort och som galningar, bara att hajja läget.
Blanda för guds skull ej ihop mig med nån hardcore-mcklubb nu, jag skyr dom som jag skyr banåkning
Tysken skrev:Snark. det där jäkla "kör på bana-dravlet" funkar ju inte i praktiken. Iaf inte för oss boende runt Sthlm eller annan ban-o-nära ort.
Luletråden skrev:Kemora i Finland ca 52 mil
Mittsverigebanan Härnösand ca 48 mil
Motopark/Virtasalmi Finland ca 67 mil
Mo i Rana ca 60 mil
Nej, svänga och luta och ha sig, hur kul är det?DisqoBizkit skrev:Jag håller lite med här, jag tror inte heller jag skulle köra bana om jag bodde närmre heller! Det är inte för alla..
Nä, dårernas paradis baravalmers skrev:Är SH ett "gäng"?
Tysken skrev:Jag är inte ute efter nånting, bara att det är så lätt att kläcka ur sig att man ska köra bana istället. Personligen så hade jag inte kört på bana om det så låg en i samma trappuppgång.
Folk kör för fort och som galningar, bara att hajja läget.
Det finns säkert de som har längre också, all heder åt dem. Jag och fler med mig har dock inget som helst intresse av att åka på bana.stoffer skrev:Det finns många som kör bana i Luleå. (Inte enbart kanske)
Sam skrev:Men ärligt, du har två alternativ, vad? Antingen anpassar du dig i din miljö, eller så kommer staten att avlägsna dig och "försöka" anpassa dig. Dvs. om du överlever länge nog.
Jag sa ju i tidigare inlägget att jag vet det är svårt, men det är dina "optioner". Sluta agera som tonåring och trotsa samhället. Det slutar bara illa.
På andras bekostnad??Tysken skrev:Jag trotsar inget jäkla samhälle, jag vill bara ha kul och utöva min hobby
twinner skrev:Finns tyvärr rötägg med hjärnor fyllda av sylt och mongoryck.
Sam skrev:På andras bekostnad??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |