Herrejisses, det är ju nästan 15 kilo under originalvikten. Det blir till att bygga en 660 supermoto factory replica-replicaRonny skrev:
Herrejisses, det är ju nästan 15 kilo under originalvikten. Det blir till att bygga en 660 supermoto factory replica-replicaRonny skrev:
Krattan skrev:Inte så mycket porr men 104kg!
Pettri skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
Hittade ett par balla KTM-bilder på supermotard sweden.
Krattan skrev:Om man tar bort dödarknappen eller nöter lite på däcken så väger den som en Husaberg 650 med lyse, blinkers och elstart!
Kawadanne skrev:En kawa kx 500:a måste väl ändå vara det värsta... fråga ejdehage, vetja...
Supermoto skrev:Så den nya LC8an skulle vara en "åtta-taktare", hehe![]()
Dr Tom har såklart rätt. 520, 525 kallas icke LC4! 525 är baserad på husas motorrecept. Näst intill en kopia.
Den gamla, gamla motorn som sitter i 620, 625, 640, 660 och Duke är den som kallas LC4. Jag är ruskigt säker på att jag har rätt men jag har å andra sidan haft fel förut![]()
I Factory Replican sitter det LC4 motor,men kollar du på bakhjulsåkarbilden tidigare i tråden så ser du att det är en 525 motor i den hojjengpf skrev:Ptja, det kan säkert vara en 525 motor, men det STÅR ju dock LC på den...![]()
![]()
Krattan skrev:Inte så mycket porr men 104kg!
gpf skrev:Ptja, det kan säkert vara en 525 motor, men det STÅR ju dock LC på den...![]()
Ebbe skrev:I FR är det en LC4'a, men en del av dom stora i motardvärlden har ju börjat åka på feettrimmade 450-525 maskiner. Det är helt olika motorer!![]()
![]()
Det är ingen FR det är en FSupermoto skrev:Bakhjulsbilden föreställer ju oxå en FR. Med skillnaden att i just den hojen sitter inte en LC4![]()
Det var det som jag och Dr Tom högg lite på...
Krattan skrev:Det är ingen FR det är en F![]()
FR=Factory replica F=Factory
Blanda inte ihop billiga (dyra) kopior med riktiga räcers!
//Anders
Tom Byron skrev:Tänk att äga en KR*
*KRATTAN REPLIKA![]()
![]()
![]()
Krattan skrev:Det är ingen FR det är en F![]()
FR=Factory replica F=Factory
Blanda inte ihop billiga (dyra) kopior med riktiga räcers!
//Anders
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |