Lördag 5/7 stockholm "Glasstouren"

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Är det glassätartävling så är jag lätt på :D

Körde Tungelstavägen för första gången ikväll och en repris på den lockar. Maken till mysiga snirklar får man ju leta efter.

Fyll i här om ni vill följa med på Benkars 11:00 runda:

1. Benkar
2. Raggarn
3. Joakim
4. Stockel
5. gpf (svart höjljudd motard)
6. lucky9 (svart/röd motard)
7. V-Twinner (svart TL-R)
8. Van Zan
9. Tom
10. RoLLER (silver R1)
12. Peuter
11. Caffe (gul R1100S)

Mötte förresten den fortkörande R1100S-01 utanför BMW i Segeltorp i onsdags (även om han inte körde så fort inne på deras område...)

Lite "Jag mötte Lassie" där bara =)

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Faan grabbar & tjejer för dålig info!
Har varit på jobbet och druckit lite bira och firat att semester ÄNTLIGEN är här :fakta

Plats e jag very dålig på att bestämma men jag satsar på att bege mig hemmifrån vid 12:30 för att möta upp folk...(bidde inte så många på "min" runda) Och ta sats mot Rosenhill.
Skulle uppskatta stark om någon/några kunde hänga på som e helt bergssäkra på vart det ligger så jag inte behöver valla omkring massa folk i söderskogarna på chansningar :rodnar

Men skriv gärna ner här vart ni vill bli "upphämtade inför "13:00" rundan så ska jag kanske kunna svänga förbi och tuta :squid

Hears imorrn...

trötta godnatt kramar

//Lartan

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Var går färden under tiden, om ni beräknar att vara på Muskö kl 15 och åker från McDonalds kl 11, det tar ju knappast 4h att köra Tullinge-Rosenhill-Muskö?.

redbird

knäskrap, vad är det?
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
röd blackbird xxx
ej med (renovera bilen trvs)usch!

Hightuned skrev:
Var går färden under tiden, om ni beräknar att vara på Muskö kl 15 och åker från McDonalds kl 11, det tar ju knappast 4h att köra Tullinge-Rosenhill-Muskö?.

dom sitter nog och fikar bort tiden

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
13.00-rundan:
1. Lartes
2 Ace Niki
3. Cale
4.

Så van Zan ska inte med? Hans namn försvann i listan.
Edit: ok, nu ser jag att han hoppade över till fika-gruppen ;)

Jag hittar hyggligt i söderort så var inte orolig Lartes. Men vad ser jag? GRÅTT väder?? Men det är torrt iaf så jag kör ändå.

TRÄFFPUNKT kl 13: McD ÄLVSJÖ? Alltså den som ligger mittemot mässan, där Huddingevägen börjar, kan man säga. Alltså INTE McD Årsta, som ligger vid Årstafältet. OK?

Last edited:

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Hightuned skrev:

De ska ju fika ofta, mycket och länge, har du inte hängt med här på Sthlmstrådarna? :D

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Hightuned skrev:

Rakt söderut först.... ;) Största problemet är att räkna ut hur långt söderut man/vi kör innan vi ska vända för att vara vid Rosenhill kl. 13.15 eller så. Och så fika till 14, och så lite zickzack omvägar efter det ,så är man på Muskö till senast 15.00. Men.. flyter allt på OK, så är det nog inte omöjligt att vi landar på Muskö lite tidigare. (Undrar om det skulle kunna inträffa att Farbror Blå sitter och läser en sådan här tråd, och åker ut och ställer sig när man anger en runda för detaljerat...? :eek: )

/B

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Mycket fika länge och hårt låter som nått för mig.

13.00-rundan:

1. Lartes
2 Ace Niki
3. Cale
4. Rougie

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Ace Niki skrev:
De ska ju fika ofta, mycket och länge, har du inte hängt med här på Sthlmstrådarna? :D

Jag sitter med en fika nu.
Värmer upp inför kaffeduellen senare på dagen.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Caffe skrev:

Min kaffebryggare är kaputt, får sätta fart så jag kan ta en fika på McDonalds innan vi åker....

Bara regnet håller sig borta är det nästan perfekt körväder! (Men lite för mulet för att vara perfekt fikaväder....)

/B

rougie

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Caffe skrev:

Let the fight begin! Sen är mulet helt okey för kaffe drickande bara jobbigt om det är 30 grader och man pimplar varmt kaffe.

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Ace Niki skrev:
13.00-rundan:
1. Lartes
2 Ace Niki
3. Cale
4.

Så van Zan ska inte med? Hans namn försvann i listan.
Edit: ok, nu ser jag att han hoppade över till fika-gruppen ;)

Jag hittar hyggligt i söderort så var inte orolig Lartes. Men vad ser jag? GRÅTT väder?? Men det är torrt iaf så jag kör ändå.

TRÄFFPUNKT kl 13: McD ÄLVSJÖ? Alltså den som ligger mittemot mässan, där Huddingevägen börjar, kan man säga. Alltså INTE McD Årsta, som ligger vid Årstafältet. OK?

Wunderbar!!! Då ska jag försöka snirkla mig till McDånalds ÄLVSÖ inte McDånalds Årsta :fakta

Jag e nog där vid 12:45.... med sporthojströjja & Mattsvart monster :fakta

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag kommer till McD ÄLVSJÖ, ni hör nog när jag kommer, det brukar folk göra :skrämd Och så håller ni igen lite på tempot nu på Huddingevägen så att det inte blir som förra gången :rolleyes:

rougie

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Tog bara en snabbis idag, kom till donken sent och följde inte med till Muskö, undrar bara vart fika racet tog vägen jag var nog den enda som drack kaffe på rosenhill. :tummenupp

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
för mig blev det också en väldigt lång tur... till rosenhill, konstatera att topplockspackningen är paj och tillbaka... men det va trevligt så länge det varade.. ;)

rougie

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
EBS skrev:
för mig blev det också en väldigt lång tur... till rosenhill, konstatera att topplockspackningen är paj och tillbaka... men det va trevligt så länge det varade.. ;)

Jo hörde att du pratade med nån om det i förbifarten, tråkigt :(

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
rougie skrev:
Jo hörde att du pratade med nån om det i förbifarten, tråkigt :(

jo vanligt fel på min så jag e van... men nu är den bytt och jag e snart på vägarna igen.. :tummenupp

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
18 mil högkvalitativ åkning, bitvis gick det rätt fort :) Trist att en kille glömde att svänga, men enligt uppgift så skadades han inte fysiskt och materiella skador är ju bara dyrt för egot och plånboken. Massor med hojar var vi och roligt hade vi, iallafall jag! Är så grymt nöjd med Wilbers-stötdämparen, hojen går som ett lok!!!!! Tack Benkar och alla som gjorde dagen rolig! :tummenupp

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum