Geggamoja
Fan vilket kvinnohat det finns här på sporthoj. Verkar vara några stycken som inte fått ligga på ett tag
Det står väl män???
Män som samlingbegrepp för alla som har ett manligt könsorgan.
Att sedan etiska svenska män är de som tycker mest synd om sig är specifikt för den gruppen. Missförstådda, oskyldiga, utsötta och allmänt motarbetade...
Jo men nu citerade du ju mig där jag klart och tydligt skrev etniskt svenska medelålders män.
Och nu måste jag nog påstå att jag aldrig, aldrig någonsin mött en etnisk svensk medelålders man som har tyckt synd om sig själv för att han är en etnisk svensk medelålders man.
Däremot så är samhället jävligt duktiga på att alltid ge "oss" skulden för precis allting. Och då menar jag ALLTING.
Det är aldrig batikhäxornas fel, det är de feta etniska svenska medelålders högavlönade männens fel.
Det är aldrig invandrarnas fel, det är alltid politikernas fel, ja de feta etniskt svenska medelålders manliga politikernas fel.
Det är aldrig sporthojpilotens fel, det är alltid den feta etniskt svenska medelålders trafikpolisens fel.
Det är aldrig pedofilens fel, förutom om han är en etniskt svensk medelålders man, men då är det dessutom den feta etniskt svenska polisen, politikern, anstaltschefen, psykdoktorn och slutligen den etniskt svenska övre medelålders pappan till pedofilens fel.
Faktum är att oavsett var du är i världen så är det män som skapar de flesta problemen med våld, kriminalitet och annat skit. Inget konstigt då vi har tesosteron, men det förändrar inte det faktum att det är män som står för problem med våld och kriminalitet. Detta är fakta som du kan kontrollera.Jo men nu citerade du ju mig där jag klart och tydligt skrev etniskt svenska medelålders män.
Och nu måste jag nog påstå att jag aldrig, aldrig någonsin mött en etnisk svensk medelålders man som har tyckt synd om sig själv för att han är en etnisk svensk medelålders man.
Däremot så är samhället jävligt duktiga på att alltid ge "oss" skulden för precis allting. Och då menar jag ALLTING.
Det är aldrig batikhäxornas fel, det är de feta etniska svenska medelålders högavlönade männens fel.
Det är aldrig invandrarnas fel, det är alltid politikernas fel, ja de feta etniskt svenska medelålders manliga politikernas fel.
Det är aldrig sporthojpilotens fel, det är alltid den feta etniskt svenska medelålders trafikpolisens fel.
Det är aldrig pedofilens fel, förutom om han är en etniskt svensk medelålders man, men då är det dessutom den feta etniskt svenska polisen, politikern, anstaltschefen, psykdoktorn och slutligen den etniskt svenska övre medelålders pappan till pedofilens fel.
Faktum är att oavsett var du är i världen så är det män som skapar de flesta problemen med våld, kriminalitet och annat skit. Inget konstigt då vi har tesosteron, men det förändrar inte det faktum att det är män som står för problem med våld och kriminalitet. Detta är fakta som du kan kontrollera.
Det är också så att i stort sett överallt är det män som har makt, främst då medelåders män. Detta är också fakta. Om vi sedan inte skapar fungerande samhälle med den makten så får vi väl ta ett visst ansvar för det?? (Som grupp, inte som individer!)
Sedan är det dessutom så att svenska medelåders män är gnällrövar som tycker synd om sig själv och beklagar sig trots att vi har det bra både vad gäller ekonomi, makt och möjligheter i samhället. Detta är dock till viss del en personlig åsikt!
Skulle du t.ex. vilja byta position med en kvinna, invandrare eller någon annan av de grupper som du tydligen ser som priviligerade?
Stackarn, vad synd det var om dig då ...
konstigt att det ALLTID ska vara deras/vårat fel?
Ska det verkligen vara det?!
Jag tycker det är konstigare att så många i denna omtvistade skara har så bräckliga egon att de direkt känner sig anklagade och förorättade, särskilt som det är en betydande del av just dessa egon som ständigt skriker högt om att alla andra är lättkränkta.
Jag hävdar att så inte är fallet.
Tycker inte alls att det är ovanligt att se folk ena dagen vara oerhört förbannade, över "de minsann inte får säga negerboll" eller att de inte får leka "sälja slaven" som de vill, eftersom alla är så lättkränkta, samtidigt som de själva nästintill spräcker blodkärlen i tinningarna av ilska och upprördhet och i det närmaste slår sönder tangentbordet när de hamrar fram arga insändare efter att någon feminist sagt att män är djur....
Faktum är att oavsett var du är i världen så är det män som skapar de flesta problemen med våld, kriminalitet och annat skit. Inget konstigt då vi har tesosteron, men det förändrar inte det faktum att det är män som står för problem med våld och kriminalitet. Detta är fakta som du kan kontrollera.
Tycker inte alls att det är ovanligt att se folk ena dagen vara oerhört förbannade, över "de minsann inte får säga negerboll" eller att de inte får leka "sälja slaven" som de vill, eftersom alla är så lättkränkta, samtidigt som de själva nästintill spräcker blodkärlen i tinningarna av ilska och upprördhet och i det närmaste slår sönder tangentbordet när de hamrar fram arga insändare efter att någon feminist sagt att män är djur....
Jag tycker att män som slår sina fruar ska ha gängstryk som fan.
! Jag skulle gärna laga middag om kärringen går ut till garaget och fixar bilen/hojen....
Vad tycker du om kvinnor som slår sina män då?
Verkar som om folk har djävligt trasiga bilar, absurd oljeförbrukning och sjukt slitna däck eftersom de på allvar tycker att deras olje & däckbyten samt eventuella bilmekande motsvarar den mängd hushållsarbete som svenska kvinnor utför med tanke på att de flesta undersökningar visar på att kvinnor gör typ 2/3 av det obetalda arbetet i hemmen.
Men det är sant, jag klagar inte:
- "Seften tjärrINg och hämta en öl till! Jag bytte ju förihelvete till sommardäck för ett par veckor sedan dessutom tycker ju DU att det är kul att diska!"
Jag tänker inte lägga mig i dina böjelser så du och din chey får göra vad ni vill i bingen. Se bara till att bita hårt i gagballen när hon piskar dig så ni inte stör grannarna.
Verkar som om folk har djävligt trasiga bilar, absurd oljeförbrukning och sjukt slitna däck eftersom de på allvar tycker att deras olje & däckbyten samt eventuella bilmekande är jämförbart med den mängd hushållsarbete som svenska kvinnor utför vecka ut och vecka in med tanke på att de flesta undersökningar visar på att kvinnor gör typ 2/3 av det obetalda arbetet i hemmen hur gärna vi svenska män än vill hävda att vi blir orättvist behandlade av alla feminister.
Men det är sant, jag klagar inte:
- "Seften tjärrINg och hämta en öl till! Jag bytte ju förihelvete till sommardäck för ett par veckor sedan dessutom tycker ju DU att det är kul att diska!"
De få gånger jag råkat ut för en sambo har jag fått syssla med allt "tekniskt". Dvs byta lampor, laga möbler, fixa spis, datorer och så vidare. Det blir rätt mycket tid till slut. För att inte tala om alla jävla ärenden man blir skickad på. Räknade faktiskt på det under en månad (eftersom att den tösen hade dragit upp det där) och jag spenderade mer tid på massa skit än vad hon gjorde med sin skit.
Sedan ser väl andras förhållanden inte ut som mina (förhoppningsvis)
Jo det gör de.
Killar är ju så bra på sånt, dessutom tycker de att det kul, så tjejer behöver inte göra
slikt. Så den sortens arbete räknas INTE in i könskampen.
På samma sätt som tjejer tycker det är kul att diska och städa, så den skiten räknas inte in i könskampen heller.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|