Du har träffat en mytoman. Även såna kan tydligen ta lastbilskort.
Är det inte just såna som får ta lastbilskort? Ett annat krav tycks vara ett WT-namn, typ Kenta eller något Y-namn.
Du har träffat en mytoman. Även såna kan tydligen ta lastbilskort.
En lastbil väger ganska mycket.
Du skulle ha slagit vad.
Det är också sjukt fort, lär ju ta bra mycket mer än 15sek för en lastbil? Ganska många växlar att mata sig igenom..
hahaha bra argument kanske skulle köpe en trike dåLastbilen vinner, han har ju minst sex däck och du bara 2. Hur enkel matematik som helst!
Ah, Steve Parrish och grabbarna, det var tider det.Var på Mantorp för många år sen och kollade på "truck-race" eller vad de kallade det. Kommer inte ihåg, men banracing med trailerdragare. 2 märken hade ordentligt krut, Mercedes och MAN. Mercan var ljudlös förutom däcken och pys vid broms och växling. Drog alla på rakorna och låg sen och fiskörde. MAN- bilen kom iett svart moln och ljudtrycket var mäktigt, inte fullt lika snabb dock. Mercan gjorde 0-100 på 5- 5,5 s, detta meddrygt 1800 pållar. Tror han är ute och reser en liten aning.
Vet inte hur snabb man är till hundra, k9ommer ju inte ner på optimala siffror, men det är ju lugnt om man så tar nästan 2 s mer på sej.
Ah, Steve Parrish och grabbarna, det var tider det.
De var ännu mer imponerande på 50-150 tycker jag, Mercan gjorde det på 5,8s. Inte många bilar som hänger med där, men hojen däremot hänger ju av den utan problem.
Jag var där med jobbet. Knäckte extra som mek på Mercedes på somrarna på den tiden (vanliga lastbilar, inte racebilarna), och chefen var gammal rallyförare, så han såg till att hålla oss uppdaterade med all möjlig och omöjlig info. Och sittplats på taket till servicebussen.Var rädd att minnet skulle ha spetsat siffrorna ngt. Du vet, det som var ett berg när man var liten är en sten nu. Det sjuka var att Mercan var så tyst. Uppgifterna kommer från vad jag uppfattade som historiens tråkigaste speakers.
Åkte sunkig SAAB dit från södern, camperade i taskigt 99-kronorstält från Konsum och levde på hamburgare. Precis som det skall vara.Jag var där med jobbet. Knäckte extra som mek på Mercedes på somrarna på den tiden (vanliga lastbilar, inte racebilarna), och chefen var gammal rallyförare, så han såg till att hålla oss uppdaterade med all möjlig och omöjlig info. Och sittplats på taket till servicebussen.
Är det inte just såna som får ta lastbilskort? Ett annat krav tycks vara ett WT-namn, typ Kenta eller något Y-namn.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |