För att folk hellre äter skitmat? Happy meal med kålrot har inte samma klang, riktigt...Varför har inte McDonalds det då?
För att folk hellre äter skitmat? Happy meal med kålrot har inte samma klang, riktigt...Varför har inte McDonalds det då?
Nån som är sugen på att lista ner en hel vecka med måltider baserat på LCHF? För då kan jag alternera mellan dom för resten av mitt liv, jag är oskuld på området och har ingen fantasi.
vad ska man äta istället för ris eller pasta som tillbehör? Kan ju inte bara käka en laxfilé och grönsak liksom.
Inge vidare dessvärre...
Vad ska man då mosa ner i sina proteinshakes?
Nåja, man behöver inte vara en militant LCHF:are, räcker med att minska på intaget av diverse prylar.
Behövde förnya lite recept så jag kontaktade min vc igår, berättade om att jag nu var helt besvärsfri från mage etc å det jag hade gått ner.
Var tvungen att lägga luren från örat när hon utbrast "helt fantastisk!!" å hon skulle genast berätta för min läkare. Mina prover var bra innan förutom vita blodkropppar, ska bli intressant att se vad de visar nu när jag fått vara infektionsfri en, för mig, längre tid
Ett tips, om du inte redan gör det, käka D-vitamin. Jag började i höstas med 5000IE/dag....inte en enda förkylning på hela vintern.
här kommer ett till recept. ca 8-10 kollisar per måltid skulle jag tippa
receptet är på ca 2 måltider.
200gram bacon.
likn med falukorv, ta en med mycket kött o under 5 kollisar.
rättika, bruka va ca 150 gram i en färdig inplastad bit.
2 ägg.
koka rättikan tärnad i ca 15+ minuter.
tärna upp resten
i med allt i en stekpanna och krydda de du tycker om.
sen på med grädde och creamfraiche ca 50/50 samt fond o lite mer kryddor och vips
så har du en smaskig pytt!
Din kropp ställer om sig från ketos till att försöka förbränna kolhydrater istället och den får börjar om igen när du slutar äta godis.Nu har jag kört på i rättså några veckor och mår riktigt fint, har inte ställt mig på vågen men brallorna känns större
Men: har inga problem med sug efter kolisar eller socker generellt utom en sak. Jag är en fullständig sucker för Webe's Ferrari. Kan bli så sugen på såna så jag får fnatt! Om jag trycker något hekto såna så jag får nog för ett bra tag, vad händer då?
Är du i ketos och fuskar tillräckligt så går du ur ketosen.Jo så långt är jag med. Men vid ett tillfälle och sen inte på ett par månader igen, vad händer? Sabbar man mycket?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|