2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Bra jobbat
Börja styrketräna och fyll ut skinnstället på det sättet istället Billigare än att köpa nytt!
Här ska baske i mig inget fyllas ut
Bra jobbat
Börja styrketräna och fyll ut skinnstället på det sättet istället Billigare än att köpa nytt!
72,3 kg nu, 27,5 har jag gått ner! Börjar närma mig slutet känner jag, ser ljuset i tunneln!
Före:
View attachment 386510
Efter:
View attachment 386509
Det där är fan inte illa pinkat. Ner till 73 kilo från 100
Jag är på väg till 90 från 102, men man kanske skulle höja ribban lite
Hur lång är du?
Tack så mycket!
Det är bara att kämpa på så långt man vill, lycka till!
181 ca
Tack så mycket!
Det är bara att kämpa på så långt man vill, lycka till!
181 ca
Ja, helt klart grymt bra gjort!
Men jag gick ner 25Kg på 5 mån med LCHF men jag fick faan inga magrutor.
Så jag tror nog du tränat lite också.
Ungefär hur mycket per vecka och vad?
många som påstår att man går upp allt igen om man börjar på som vanligt igen men nu har man haft sommaruppehåll och jag har ätit mycket glass och en del skräpmat. äter dock inte lika mycket mat el karra som förr. står stabilt på minus 20+ kg.
nåra veckor till så ska man börja igen.
Jag har inte heller märkt någon markant skillnad. När jag skräpåt ordentligt gick jag upp ca 3kg.
Det är inte mycket av de 20kg jag gått ner
Jag gick er 12 pannor för två år sedan, utan större ansträngning.
Nu har jag gått upp typ 8 av dessa, utan större ansträngning
Passivitets- och semesterfettet smyger sig på rätt snabbt!
många som påstår att man går upp allt igen om man börjar på som vanligt igen men nu har man haft sommaruppehåll och jag har ätit mycket glass och en del skräpmat. äter dock inte lika mycket mat el karra som förr. står stabilt på minus 20+ kg.
nåra veckor till så ska man börja igen.
Synd att man inte tog några före-bilder innan. Hade vart kul och bra för självförtroendet att ha. Är 1.91 och väger 79-80 pannor. Har gått ner 12kg på 3 mån. Motion och LCHF is da shit!
Nu kan man ju skönja tvättbrädan man hade för 20 år sen! Skulle väl egentligen slita på gymmet men de skiter jag i. Det får räcka med att ana den.
EDIT; Bra jobbat Bushido!
Tog inga heller, inga helkropps i alla fall
I kväll blir det räkor och vin
Tjejkompisarna sitter väl å pimplar sin pulverdrink
Synd att man inte tog några före-bilder innan. Hade vart kul och bra för självförtroendet att ha. Är 1.91 och väger 79-80 pannor. Har gått ner 12kg på 3 mån. Motion och LCHF is da shit!
Nu kan man ju skönja tvättbrädan man hade för 20 år sen! Skulle väl egentligen slita på gymmet men de skiter jag i. Det får räcka med att ana den.
EDIT; Bra jobbat Bushido!
Ja, helt klart grymt bra gjort!
Men jag gick ner 25Kg på 5 mån med LCHF men jag fick faan inga magrutor.
Så jag tror nog du tränat lite också.
Ungefär hur mycket per vecka och vad?
Hur ska du förklara detta Busken? Du säger ju att du inte har några magrutor
Bra jobbat Jag har försökt hitta bilder på mig från 85kg, men hittar inga. Det var väl inte så kul att ta kort kanske
Tack, bra jobbat själv!
Men i ärlighetens namn så är det ju med betoning på skönja..
Jo det är väl så kanske. När man väl vart överens med sig själv att det var dags att ta itu med det så var iaf jag så innerligt trött på mig själv så jag tänkte aldrig tanken liksom.
Tvivlade nog på att jag ens skulle kunna slutföra det så what's the point?
Lite synd nu.
Tack så mycket
Lite ja, men faktiskt nästanm bara kondition och löpning. jag har en ganska god grundfysik och är stark rent naturligt, så just styrka är inte något jag känt ett behov av att träna. Tränar således inget på gym, det lilla jag kört har varit ren hemmaträning i form av armhävningar och liknande. Och i ganska liten mängd, kanske ett litet pass i veckan eller något med lite olika övningar. I övrigt nästan bara löpning.
Har jag ju inte riktigt heller, det bara framträder ett diffust mönster av valkar när jag spänner mig När jag slappnar av är det helt slätt, så det tänker jag inte visa Men såhär ser jag ut nu. Syns ju inte alltför mycket direkt Skyller på tur med ljussättningen
View attachment 389877
Jag kallar dem tveksamma och diffusa, inte totalt ickeexisterande vet ju att de finns där under sista centimetern magfett och kan få fram dem med lite spänn, men rent generellt så nja...säger han och lägger upp en bild där rutorna syns tydligt.
Detta kallas skev självbild
Nä men du vet det går bra med efter-bilder med vettu..
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|