lek imorrn?

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Nisse Järnet skrev:
Nåt skit har kommit emellan underdelen på vevenpartit och blocket så skiten kilats fast och spräckt blocket...Vet inte vad det är än, men ska riva skiten och svetsa ihop snart. Men det går att köra iaf hehe :) Vevhuskompen pyser ut fint där under..... :crash

Jag skulle gissa att det är så att en del av kolven har gått av och ramlat ner. För jag har nämligen varit med om det två gånger... :cool:

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
Nisse Järnet skrev:
Nåt skit har kommit emellan underdelen på vevenpartit och blocket så skiten kilats fast och spräckt blocket...Vet inte vad det är än, men ska riva skiten och svetsa ihop snart. Men det går att köra iaf hehe :) Vevhuskompen pyser ut fint där under..... :crash

hehe fy fan vad surt......Aja hoppas det löser sig!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
cool_adde skrev:
Jag skulle gissa att det är så att en del av kolven har gått av och ramlat ner. För jag har nämligen varit med om det två gånger... :cool:
Japp det tror jag me. Kanske ska sluta köpa kolvar för 300:-? :crash

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
För dom som åker ifrån Sthlm är det sammling vid donken på sveavägen kl 15:30 Söndagen den 17/8 för avfärd mot s-tälje! där vi ska vara 16:30 på jetmacken i moraberg! :fakta

steff

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -00
hmm man kanske ska ta och hänga med på en sån här "resa" så man träffa folket på sporthoj :crash fast då blir det ju ensam :/ är en liten utstickare... nästan alla polare håller på med grafitti och jag med hojjar : D.... hmm nån som ska dit som inte känner en kotte :)?

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800
steff skrev:
hmm man kanske ska ta och hänga med på en sån här "resa" så man träffa folket på sporthoj :crash fast då blir det ju ensam :/ är en liten utstickare... nästan alla polare håller på med grafitti och jag med hojjar : D.... hmm nån som ska dit som inte känner en kotte :)?

Stick dit sen känner du flera kottar :tummenupp

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
steff skrev:
Bäst du skyndar dig bestämma dig för på sönda bär det av! Men det blir roligare ju fler som kommer! Är det föresten någon som har en videokamera? Kunde vara kul att dokumentera lite under kvällens gång!

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag e på om jag vågar köra med mitt kassa bakdäck och utan blinkers som funkar (trasiga lampor)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
RGmaniac skrev:
Jag e på om jag vågar köra med mitt kassa bakdäck och utan blinkers som funkar (trasiga lampor)

Klart att du vågar! Har någon av er ett mobil nr som ja kan ringa ifall att jag eller Adrian inte kommer! Det kan hända ganska mycket för entvåtacktare på vägen till s-tälje! Det är väll jetmacken vid den norra infarten!?!?!? Jag skickar ett pm till er med mitt mobil nr så ni kan ringa om det dtyker upp någonting som gör att ni inte kan komma! :fakta

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
Biifer skrev:
Klart att du vågar! Har någon av er ett mobil nr som ja kan ringa ifall att jag eller Adrian inte kommer! Det kan hända ganska mycket för entvåtacktare på vägen till s-tälje! Det är väll jetmacken vid den norra infarten!?!?!? Jag skickar ett pm till er med mitt mobil nr så ni kan ringa om det dtyker upp någonting som gör att ni inte kan komma! :fakta

0702586253

ja, det är norra infarten, om jag fattat rätt :)

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Här e mitt NR osså: 073-6818670 får väl se om min hosk går till Södertälje annars lär jag väl slå en pling..

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
BMW R1200r Classic
Biifer skrev:

klart som fan att det inte händer något! har man kört 100 mil isträk utan att ett skit händer kan man väl vara lugn!

(eller inte)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...